Inlägg från: Ellan 76 |Visa alla inlägg
  • Ellan 76

Traderatråden nr 16

Saraeu: Oj ja det var verkligen fläckar! Jag hade sagt att jag ville häva köpet.
  • Ellan 76
    Smultronhjärta: Jag gör som du Så jag spärrar inte men hoppas nån annan budar högre iaf, känns lite lågt med 10 kr för en sådan fin fleece:)
  • Ellan 76

Kul att det går lite framåt med min fleece jag har ute nu:) Men knappt nån som vill ha en fin solhatt eller en vår jacka. Och jag fattar inte med en POP body som jag har ute och den är hur fin som helst, lillkillen växte ur den fort. Men den har inga bud och går ut imorgon:( ibland undrar jag om jag skriver fel saker om plagget liksom.

• Ellan 76

Är det förresten många av era köpare som inte lämnar omdöme?? Jag har en del som inte lämnat, lite synd för nu saknar jag bara 6 st innan jag får ny färg på stjärnan:)

• Ellan 76
    Smultronhjärta: ja jag fattar inte varför nån inte lagt bud. Innan hade jag den på unisex men ändrade till pojk och då såg jag att fler klickade på den. Tänkte att den kanske är ute fel säsong, att folk vill ha vårkläder nu.
  • Ellan 76

Julia 1234: he he du får lägga den i växalådan:)

• Ellan 76
    SaraEU: Jag köper body upp till strl 86 men inte högre. Anton är nu 1½ och överallt så då är det ganska smidigt med body så det inte glipar och håller på. Men nu när han ska börja på dagis i maj så tror jag det blir tröjor. Jobbigt för fröknarna att kolla blöjan om han har body på sig:)
  • Ellan 76
    Mamma till Simon: ja jag funderade lite på det. Samtidigt är ju strl 86 från 1-1½ år. Och är det många som har tröja på en 1 åring?
  • Ellan 76
    saraeu: he he ibland när lillebror har tröja här hemma och byxor, så ska han hålla med med blöjan och försöka kissa på toaletten som storebror gör. inte så kul om jag inte ser detta och han börjar pinka runt på golvet:)
Svar på tråden Traderatråden nr 16