Inlägg från: amomentlikethis |Visa alla inlägg
  • amomentlikethis

Traderatråden nr 16

Hej allihopa!

Ett bra tag sedan jag skrev i tråden men har inte sålt på länge men har ett gäng aktioner som måste ut nu.

Tänkte fråga ifall det är bäst att köra med högre utrop eller vågar man lägga 1 kr?
    Det som ska ut är kläder i stl 86/92, kameleon, villervalla, kik kid, pop m.fl.
    Sedan skor i stl 22-23, converse, kavat, gummistövlar och fodrade kängor.
    även ett par vuxenconverse.
    pop stl 86 i vinterbyxor, går det nu?

Såg att man kan lägga ut 3 gratisaktioner om man anmäler sig, så jag slänger väl ut alla imorgon då

Sedan, vad är det för provision tradera tar numera, har dom höjt mer sen i våras?

• amomentlikethis

Gud så segt det är att ladda upp aktioner idag. Har någon annan så med?

Å den nya prolistern kunde jag inte ladda hem

nån som faft problem med det också?

Går det att använda en äldre modell av prolister ändå?

• amomentlikethis

Nu har jag äntligen fått ut några aktioner. Har en sista som är på G upp nu, sedan fortsätter jag imorgon istället.

Är det fortfarande så att det föredras klädpaket med endast en stl i och inte dubbelstl? För i så fall så sätter jag endast en stl i dom små paketen som ska ut.

• amomentlikethis

Fick ett köp nu ikväll
    Å lite fler bud trillar sakta sakta in.

Har hittat massor som är i minnes nu. Ska bara lyckas rensa, det går inte så bra Tungan ute

• amomentlikethis

Gick kanon ikväll med avslutet
    Visst kunde nån aktion ökat några kronor till men jag är ändå helnöjd!!
    har lite mer som går ut imorgon och sedan så ska jag även sätta ut ett gäng nya imorgon om jag hinner.
    Blir nog mest stövlar och ett stort klädpaket till tjej.

• amomentlikethis

ingen som tänkt slänga ut nån molo lurv utan luva i stl 98 snart? "tjejfärger" såsom lila, rosa är vad jag letar efter.

• amomentlikethis
    MiniM3 skrev 2010-08-22 14:51:30 följande:
    Vilken färg?
    "tjejfärger" i stl 98. har ingen bestämd färg i huvudet som jag är ute efter.
  • amomentlikethis

Är det någon som har koll på om man fortfarande får mail från schenker efter man har bokat och betalat, till sin hotmail?

Jag bokade för flera timmar sedan men har ännu inte fått något, å kan inte skriva ut lappen här hemma så måste få mailet snart så jag kan skriva ut den i stan imorgon. Lovade att posta idag så det känns skit att inte ha fått göra det, men slängde i 4 extra plagg i klädpaketet så köparen borde bli nöjd i alla fall även om det kommer en dag senare 

• amomentlikethis
    Xgirl83 skrev 2010-08-30 22:35:50 följande:
    Aha, nu förstod jag, det får man ju visst! Såg att jag själv fått ett sådant igår.
    Precis, man får ju den i en länk i mailet

Tack ni som har svarat, då väntar jag och ser när mailet dyker upp. Hoppas jag får det inlämnat imorgon.
Svar på tråden Traderatråden nr 16