Inlägg från: HäxanSurtant3 |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant3

Traderatråden nr 16

budade hem en namit it tröja för 1 kr-den var hur fräsch som helst med bilden var eländig-därför ingen som budade-men sälajren var hur trevlig som helst och jag blev toppennöjd! Synd för honom han inte tagit en bättre bild...

Mysteriet med tröjan med frakt 33 kr berodde på att säljaren har förköpta kuvert med frakt på...bad henne skicak för 24 och det gick bra. tur det finns flexibla säljare.

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanSurtant3

alltså jag tycker verkligen inte söndagar är bättre än andra dagar-det är ju så många fina plagg ute då ock därmet större konkurrens. Jag funderar aldrig om det är lämpligt lägg ut el ej och det har gått alldeles strålande även med ett avslut kl 10 en tisdag fm.... . Tycker det är andra faktorer som avgör---ren tur bara eller slumpen. Dock dumt lägga ut runt jul o i janauri då folk alltid har lite pengar.

• HäxanSurtant3

här i skåne har vi just nu 20 grader o sol...så nu bir det solstolen på balkongen

• HäxanSurtant3

att ett par babysolglasögon skulle stiga till över 100 kr i bud trodde jag inte , men ju bra !

• HäxanSurtant3
    Den Osynlige skrev 2010-03-27 07:58:42 följande:
    allt går dåligt på T.i vanliga fall går ju allt att sälja runt löninte ens påsksaker som är eftertraktade har några bud
    jag tycker dock min auktioner går över förväntan...
  • HäxanSurtant3

Hur får man bort små envetna sandkorn från en solskyddsdräkt? Jag har tvättat den men sandkornen sitter kvar - GAH! Piska den? eller dammsuga den? vad tror ni kan funka? De sitter liksom i tygets resår maskor väl fast...

• HäxanSurtant3

så där-nu har  jag lagt ut en massa leksaker ... och solhattar. Avslut på påskafton men who cares...kanske har ngn långtråkigt och sitter o surfar...sist sålde jag på påskafton, det gick fint. Allt är ett lotteri på tradera och jag orkar aldrig fundera på när ev man skulle tjäna mest pengar-går det så går det typ...Tycker mest det är kul plus bra sakerna kommer till användning.

• HäxanSurtant3

Märkligt, en person har budat på tre av mina solhattar i samma storlek? har de flera barn i samma ålder? eller räknar de med att ungen kastar bort dem? personen har budat på min solskyddsdräkt med. H*N har bara en massa psoitiva omdömen...tur.

• HäxanSurtant3

Ingen kontakt eller betalning efter 4 dagar....när påminna´köparna?

• HäxanSurtant3

En helt vanlig enkel pyjamas jag sålde gick för 7 kr över inköpspriset? Ähum..?

Och några solhattar jag fått gratis av vänner gick för dryga 20 kr...tradera är ett lotteri verkligen..just nu verkar mina auktioner gå bra allihopa. Många bäckar små..

Svar på tråden Traderatråden nr 16