Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Alisa skrev 2010-03-21 12:08:46 följande:
    Jag har en till fråga...Igår lade jag ett bud på en tröja, och fick snabbt svaret att mitt bud inte var vinnande. Vad var det? Har säljaren lagt någon "lägstanivå" eller budade någon precis samtidigt????
    antagligen hade den som budat innan dig lagt ett högre bud. Även om hon tex lagt 100 kr så syns det ju bara upp till ditt bud när du lägger, du hamnar alltså under hennes maxbud.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Snabb fråga..håller på att lägga in en annons. Molo lurv blue radience (stavn??), ni vet den blålila med crazy salmon kanter...flick eller pojk? vågar man sig på unisex? Vet att många inte kollar där..

• AochJsMamma
    Mawe123 skrev 2010-03-21 20:28:40 följande:
    Tror de flesta som shoppar märkeskläder söker på märken, eller jag har ingen aning, men jag gör så i vartfall Kollar aldrig på stl och unisex, utan söker bara efter t ex pop, molo, småfolk.Så viktigast tror jag är att inte stava fel i rubriken !
    det är sant iofs... jag söker alltid på tex Molo, aldrig kategorier..
    Stormis skrev 2010-03-21 20:20:23 följande:
    Jag hade lagt flick.
    det får bli så ändå..

Så då kan jag ta en massa tillval o det kostar inget extra?? Nice!
  • AochJsMamma

Nu är auktionen inlagd, ska bli kul att se om T kommer ihåg att plocka bort provisen etc..

Stormis: Trist med dåliga avslut..

• AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-21 20:32:44 följande:
    läs du också, men visst står det så
    japp, det står de bjuder vi givetvis också på.
  • AochJsMamma

Kom precis på att den ju heter Super blue, tur att jag inte skrev Blue radiance i rubriken/auktionen...

• AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:37:29 följande:
    Asså detta var sista gången ever jag har avslut på en söndag!! Usch deprimerande! Nä hoppas nån annan auktion framöver går riktigt bra annars måste jag vila mig lite från tradera tror jag
    fy vad trist.. Gick de väldigt dåligt?? Jag hade bara avslut på en auktion idag, den gick bra. Vissa saker framöver ligger lite för lågt dock för mitt tycke.. du får glädjas åt de som har gått bra på sistone istället! {#lang_emotions_sunny} (klen tröst, jag veeet..)
  • AochJsMamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-21 20:46:24 följande:
    Jo jag vet, och det är ju alltid en chansning blev så deppig över overallen bara, de andra var jag nog iofs rätt nöjd med, inga jättesummor men det funkar
    jag vet, man känner sig rätt nere när man mer eller mindre skänker bort nåt man tycker är fint..

Äsch, lata jag orkar inte mer än gratis annonsen/lurven, nu får det bli film istället o så får jag vara duktig o fota o ladda pron i veckan istället!
  • AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2010-03-21 22:27:36 följande:
    Så ser vår ut, kan man sätta 299 i utgångsbud?Den kostade ju somsagt 1195 ny stod de på lådan då vi fick den,
    sätt 1 kr, det gjord ejag o den såldes för typ 650 spänn
Svar på tråden Traderatråden nr 16