Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

thelwin skrev 2010-06-14 20:59:55 följande:
    Puffar för min fråga
    Jag har mac och har inte lyckats ladda ner prolister, fast jag är inget vidare på datorer så jag har ju inte direkt "gått till botten med det och försökt allt" om man säger så...
  • StaffenAssar
    thelwin skrev 2010-06-14 21:54:52 följande:
    Jag som tyckte det var så smidigt att ha prolister så helt plötsligt måste han komma hem med en mac ;) 
    Har du nåt tips på hur jag på ett  snabbt och smidigt sätt kan formatera korten så jag kan lägga upp auktioner på det gamla hederliga sättet, har aldrig behövt det med vår gamla pc
    Tyvärr inte, jag behöver inte formatera korten alls, bara importerar till iphoto och laddar sedan upp...
  • StaffenAssar
    Nazeeya skrev 2010-06-14 21:59:04 följande:
    Nej, jag har inte sett ngn bild men har mailat och bett honom att skicka en. Jag packade den i dubbla plastpåsar, två varv med lite tjockare brun papp och tejpade över nästan hela paketet med papperstejp. Det borde ha hållit och jag har gjort så minst tjugo ggr innan och inte fått några klagomål. Men jag ska invänta en bild!
    Tack för era svar!  
    Ja, det låter ju onekligen som att det skulle hålla. Gör ingenting innan du fått bild iaf. 
  • StaffenAssar
    Viktorsmamma skrev 2010-06-15 18:28:17 följande:
    för att se de bra i nått fick jag precis "grön stjärna" dvs 250 unika omdömmen är de va? kul det iaf
    Alltid något!
  • StaffenAssar
    h80 skrev 2010-06-15 22:17:12 följande:
    bara jag som tycker att det går dåligt på tradera nu??
    jag håller med, superseeegt
  • StaffenAssar
    Viktorsmamma skrev 2010-06-16 18:56:40 följande:
    super snygg molotröja men för liten tyvärr=( annars hade jag slagit till direkt
    Ja, den är så fin
    Problemet här är att den egentligen är lagom för lilleman, men han kan inte ha tröja, han måste ha body... Han sticker bara ner handen i blöjan och gräver när han har tröja, och det blir kiss överallt och så blir han röd och gör illa sig vid snoppen Var han "normal" så skulle det ju gå över rätt fort (förutom att detta snopp-pillande skulle ha skett när han var mycket yngre) men nu varar varje litet utvecklingssteg så länge, så jag törs inte behålla den och vänta på att han ska växa ifrån pillandet... 
    Fast blir den inte såld så får den väl vara kvar och antingen bli såld nästa sommar eller kanske att han fortfarande kan ha den då, för han växer inte som han ska heller... 
  • StaffenAssar
    Elisabeth83 skrev 2010-06-16 19:56:40 följande:
    ååh vikken fin solhatt! :) undrar om den skulle passa min dotter :) 

• StaffenAssar
    Elisabeth83 skrev 2010-06-16 20:06:03 följande:
    Är den stor i storleken?  Hon har en från pop i stlk 40/42 och den passar ju bra, tänkte om 44/46 blir tokstort? 
    Min lille kille hade huvudmått 42 förra sommaren då han hade den, så den är nog inte jättestor i stl, men jag vet inte riktigt för han är yttepytteliten med yttepyttelitet huvud så han var 1 år då han hade den. 
Svar på tråden Traderatråden nr 16