• h80

Traderatråden nr 16

tror ni att posten är försenad nu pga askan?
    väntar på ett paket som enligt säljaren är skickat i tisdags

• h80
    x karin76 skrev 2010-04-16 18:22:00 följande:
    Tryck NY LISTA, sen ställer du dig på raden och väljer att skapa en annons. Fyll i text/kategori/val osv och lägg till bilder. Sen väljer du spara och stäng. Då stängs just den auktion du arbetat på. Sen väljer du spara lista. Då sparar du listan med auktioner. Välj ett namn t ex Tradera "dagens datum" el nåt sånt så håller du koll på vilken listan det är du jobbar på (ifall du får många listor så småningom).Om du ska lägga upp många liknande saker kan du sen välja t ex duplicera auktion och ändra det du ska ändra i den andra auktionen. Välj stäng och spara. Sen väljer du spara lista igen. Nu har du en lista med två auktioner.. Sen fortsätter du likadant tills du är färdig.När du vill ladda upp listan väljer du ladda upp, sen klickar du även i hur många sekunder du vill ha mellan varje auktion. Avslutstid blir den tid du laddar upp och framåt.
    TACK!!
  • h80

nu testar jag prolister för första gången...........håller tummarna

• h80
    MejaKiZnic skrev 2010-04-16 22:01:31 följande:
    Hur går det för er på T, har inte varit inne här då T verkar bara går sämre och sämre....
    går sådär, har precis lagt ut mer, så vi får se
  • h80
    Doodies skrev 2010-04-17 14:51:05 följande:
    Den är superfin.Jag har en moloklänning fast med trycket prästkragar som jag ska sälja. Helt ny med taggen på.Har fått den i present och har inget kvitto .. får inte byta den. Är 74/80 på den och är alldeles för stor till dottern. Tror inte hon kommer kunna ha den under denna sommaren. Vad tycker ni man kan sätta för utgångspris? Är rädd för att sätta för lågt och ingen bjudar på den
    absolut ingen risk att den går lågt :) den är det enda som saknas i dotterns garderob
  • h80

Vad ska man sätta för utropspris o köp nu på en ws från pop, landskapstryck?

• h80
    anette 81 skrev 2010-04-17 19:40:32 följande:
    vilken storlek
    98
Svar på tråden Traderatråden nr 16