Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Traderatråden nr 16

Fick svar fr en på support nu att hon kollat upp det och att man absolut INTE får länka till sina egna auktioner någonstans!!!?

• Hannah74

Hmm det är mitt "fel" att det kollades upp...Vi får låssas som ingenting

Jag tipsade nämligen i en annan tråd om ett av mina objekt och de blev lite sura för att jag riskerade deras tråd. jag skrev då att det ÄR ok eftersom vi fått klartecken i traderatråden vid upprepade tillfällen.

Men sen var ändå de bortplockade och jag fick mail fr moderator att det inte var ok...

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Hannah74

:) äsch, det reagerade jag inte alls på.

• Hannah74

Jag tycker Katvig verkar gå bra när jag vill handla iaf:( blir alltid för dyrt!

• Hannah74

Sånt här tycker jag är lite jobbigt, att en nolla sen 2000(!) har högsta bud hos mej. Hur kan man ha varit medlem så länge och inte fått ett enda ömdömme, när man helt plötsligt är beredd att betala rätt mkt för ett par byxor?

www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Hannah74

På tal om sura saker så märkte jag upp kläder t dagis idag, blandat med att jag fotade för att lägga ut på tradera.
    Ser i ögonvrån att sonen 2 1/2 får tag i märkpennan och innan jag hinner stoppa honom så drar han 2 streck rakt över Nova star hooden i nyskick jag skulle lägga upp på T!!!

Så tråkigt:(

Svar på tråden Traderatråden nr 16