• h80

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-04-15 20:57:09 följande:
    varför 10 kr? Sätt 1 kr, lurvarna går ju bra, förutom de i små stl då...
    de är storlek 92, 1kr.......det har jag aldrig gjort. Kanske dags nu då
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-04-15 21:06:19 följande:
    lurvar går ju alltid bra tycker jag, speciellt i den stl... vad blir du minst nöjd med? Färg?
    den är rosa/lila, så inget för dig, satte utrop 1kr........chansar lite, men det ska nog gå bra. Den är från vårens kollektion
  • h80

nu har jag lagt ut kvällens ranson {#lang_emotions_smile} blev en salig blandning från storlek 62 till vuxen

• h80
    charmmiss skrev 2010-04-15 22:04:26 följande:
    shit kom på att jag glömt ge den lilla sin penicillin dos för kvällen, ska jag skippa den eller väcka henne?Någon som e vaken nu o vet råd.
    hur länge har hon tagit den? varför tar hon den? (är barnsjuksköterska)
  • h80
    Pildi skrev 2010-04-15 22:12:45 följande:
    h80! Vilket roligt jobb!
    ja :)
    charmmiss skrev 2010-04-15 22:14:27 följande:
    hon har öroninflammation, hon ska ta två doser om dagen, började med första dosen i tisdags kväll, hon ska ta den i fem dagar.
    vaknar hon nått på natten? så du kan ge henne den då?
  • h80
    charmmiss skrev 2010-04-15 22:21:39 följande:
    ja, hon brukar vara törstig, eller vilja dricka välling, vad bra tänkt kan ju ge den då, hon lär ju väcka hela byggnaden med sit skrik bara kan jag förbereda medicin sprutan o ha den i kylskåpet, eller måste den tas direkt från flaskan då den ska skakas. Det är kåvepenin droppar, dvs den som är koncentrerad.perfekt  o hitta en barnsjuksköterska så här sent, o tack för hjälpen
    förbred den o ha den i kylskåpet så är det ju lite lättare, skaka flaskan innan du drar upp det i sprutan o sen skakar du sprutan lite innan du ger den. Du kan dra upp lite luft i sprutan också (om det får plats) så är det lättare att skaka., hoppas att det går bra o att det blir alltför mycket skrik :)
  • h80
    charmmiss skrev 2010-04-15 22:29:51 följande:
    tack för hjälpen, alltför mycket skrik lär det bli hon är ju öronbarn så man tycker hon borde vara van vid det här laget, men det räcker med att lukta på den för att få en uppfattning om hur vidrigt det kan smaka.
    ja fy sjutton, har oxå en liten örontjej hemma
  • h80
    amomentlikethis skrev 2010-04-15 23:03:48 följande:
    åh, såg ditt yrke så kanske man får fråga en OT sak här?
    oups, hade visst gått o lagt dig när du skrev, men fråga på (annars kan du ju inboxa mig)
  • h80

nån som använder prolister? jag har precis laddat ner den o tänkte börja använda den, men fattar inte hur jag ska göra

• h80
    Doodies skrev 2010-04-16 12:19:53 följande:
    2 frågorGår det att sälja PoP vindfleeceoverall nu?Har ett par helt nya NovaStar jeans som är oanvända.. vad ska jag sätta för utgångspris?
    tror det går bra med overall nu
Svar på tråden Traderatråden nr 16