Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2010-04-30 20:36:23 följande:
    har fått vinnarmail av en som inte skrivit vilken bank men clearingnummret är 9750 nån som vet vilken bank som har det???
    fick svar av säljaren att det var sparbanken syd, men jag fick ändå googla runt lite då överföringen inte fungerade, visade sig att den banken bytt clearingnummer.
    Kanske bra att ha lite koll innan man mailar ut sina kontouppgifter.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    nericia77 skrev 2010-05-01 08:14:28 följande:
    japp vi ska till mallorca. men har ditt/dina barn gillat o tagit på sig den? jag e fundersam på om min son som är 2 år, om han kommer gå med på att ha en sån heldräkt. hitta nu en som är två delad. funderar på om inte det går bättre.
    Har alltid haft soldräkter på mina barn när vi åker utomlands, de har aldrig protesterat. Jag har använt mej av heldräkterna
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    nericia77 skrev 2010-05-01 08:20:09 följande:
    ok. blir dom väldigt kalla i dom eller kan dom gå i dom även efter dom badat? torkar dom fort?
    jag tycker de torkar snabbt, iaf om man lämnar vattnet ibland {#lang_emotions_wink}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-05-02 09:06:14 följande:
    Nån som har lagt ut mammakläder? Hur går det? Jag har en del som jag tänkte lägga ut, men vad är bäst, ett stort paket eller enstaka plagg? Det är blandat hm o polarn o pyret. Byxor, linnen, kjolar, t-shirts, koftor o långärmat. Totalt ca 15 plagg.
    Byxor och kjolar hade jag lagt var för sig men linnen och toppar kanske du kan lägga ihop
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-05-02 09:17:46 följande:
    ja, så är kanske bra att göra
    jag tycker man får ganska bra för underdelar medans överdelar gick sämre, iofs var det bara H&M kläder jag sålde men ändå
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-03 21:31:26 följande:
    Hej i tråden.En fråga. Jag skickade ett paket igår till en som vunnit en auktion. Tyckte namnet såg konstigt ut, att liksom efternamnet lät som förnamnet (var ett utländskt namn) men jag vågade ju inte skriva annat än som stod i uppgifterna från tradera, tänkte att det ska väl vara så.Iaf, nu mejlade denna person mig och frågade om paketet var skickat. Och det är det ju men inte till det namnet som stod på uppgifterna jag fick från tradera. Jag skrev detta till henne nu. Men vems ansvar är det när det gäller att skicka till rätt adress? Det är väl upp till vinnaren att se till att ha rätt namn och adress registrerad hos Tradera? Eller har jag fel?
    det är hennes ansvar att ha rätt uppgifter på tradera
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 14:14:07 följande:
    Idag har jag massa roligt i min minnes..får se vad jag väljer att ninja till slut! Något lär det ju iaf bli
    ja igår ninja du en klänning som låg i min minneslista, får se om vi har samma liggandes i listan idag också
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 14:28:28 följande:
    Åh gårdagens klänning var ett måste och blev ett kap
    JA TYVÄRR GLÖMDE JAG JU BORT TIDEN {#lang_emotions_frown} 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-05-04 14:34:22 följande:
    Nu mailat schenker om paketet min köpare inte hämtat ut :S hon hade somsagt fått 3 påminnelser så nu ligger det påväg tillbaks till mig, hon hade betlat 190kr tot. men inte hämtat ut.hur gör man nudå, hon får väl helt enkelt skylla sig själv eller? kan hon va såfräck att lämna negativt på mig?
    jag hade väntat tills de 60 dagarna hon har på sig att lämna omdöme sedan hade jag lagt ut varan igen. Om hon hörde av sig innan det så skulle jag skickat varan till henne igen om hon betalade den nya frakten
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16