Traderatråden nr 16
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Men suck.. Har en auktion med nypris runt 350-400 kr som ligger på 13 kr, vad glad man blir. "Spänning i tillvaron", är det vad det kallas?
Hmm, behöver lite råd. Ska lägga ut några vuxenplagg, varav jag såg på ett att det finns en liten liten prick på ett ställe på en klänning. Har inte sett det tidigare, den är väldigt liten och man tänker inte alls på den pga mönstret, om man inte tittar supernoga/nära.
Har tänkt skriva ut det med foto i auktionen så är det ju inga konstigheter, och tipsa om att ev prova med fläckborttagning för det har jag ju inte gjort.
Eller ska jag chansa på att behandla den och tvätta en gång till i maskin, plagget blir ju lite grann mer tvättluddigt och det är inte säkert den ens går bort. Vad vinner/förlorar man på..?
Är bara rädd för att om jag skriver att "där är en liten prick, har tyvärr inte provat med fläckmedel" så tror folk att jag egentligen redan HAR provat och den helt enkelt inte gick bort, och försöker få plagget sålt ändå. Nu är ju så inte fallet, men det känns som om folk misstänker det, hoppas det framgår hur jag menar.