Traderatråden nr 16
Trist när ni skriver att det går dåligt på Tradera. Tycker det verkar som att man mest får bud de sista timmarna nuförtiden dock.
Hoppas verkligen massor med bud de sista timmarna...
Har 40 auktioner ute nu. Har fått 4 köp nu och resterande ligger på 960 kronor och 42 bud. Det är ju fyra dagar kvar, men mitt mål var 2000 så vi får väl se. Det kanske var alltför optimimistiskt. Tycker det ändå känns som att det går ganska bra nu.
Tjoho, en del bud över natten, men tyvärr en hel del auktioner som inte har något bud ännu. 59 bud nu i alla fall. Hoppas på 65 innan dagen är slut. 2 av auktionerna är jag jättenöjd med redan :)
har avslut idag sen ska jag också lägga ut endel ikväll. dock ha ja inte bestämt auktionslängd. 7dar brukar gå bäst men 14 dar så ha alla fått BB...... hmm
Den där kampanjen, vad var det man fick för den? Ser inte att ni skrivit det eller sett det på Tradera. Någon som vet?
Jag får nästan magsår av Tradera nu. Har en massa auktioner ute nu. Tog 1 kronas utrop på alla barnkläder och nu när det är tre dagar kvar är det många som bara har en krona i bud. Herregud. Det är ju nästan bara fina märkeskläder. Förstår inte varför det står så stilla. Från början regnade det in lite bud, men på hela gårdagen fick jag bara ett bud. Så jäkla segt :(.
Jag testade lägga ut sprillans nya blingo kläder med utrop runt ½ ordinarie priset. Vissa plagg har inte fått bud andra har fått flera bud..... allt beror ju på vad som söks.
Köper personligen inte så extremt mycket kläder, varken till mig eller barnen men jag har 5 barn i 2 kullar o båda kullarna ärver en del från kusiner. Så trots min sparsamhet har de drösvis med kläder........... o skor...............
Jag har massor ute också. Har fått 10 köp nu och kanske 5-7 bud. Bara utgångspris på alla. Så här omöjligt har det inte varit förut. :(
Har kasse efter kasse med kläder här hemma. Ändå skänkte jag bort 5 kassar till Röda korset med bebiskläder. Min käre make blir galen på mig. Skulle behöva hyra ett loppisbord eller något för att bli av med allt + att man ändå för något litet för det.