Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

yey! idag kommer posten!!!! =)

hoppas lite av mina grejer kommer idag

• Viktorsmamma

åh jag blir irriterad på de som inte skickar ut vinnarmail isamband med avslutad auktion, eller iaf samma dag!

har 1 jag vann 4/4 inget vinnarmail än.
    och 1 jag vann igår inget vinnarmail än.

har ju inte gått så lång tid men va fan, innan jag skickade med traderas automatiska skickade jag sammadag om inte direkt efter om jag gjorde någonting...

• Viktorsmamma

fick 580kr för min babybjörn bärsele nyss =) YEY!

har lite annonser utan bud =( som går ut om 45min ca! fan! super snygg kofta och jeans men ingen vill ha =/

• Viktorsmamma
    Mammiztill2 skrev 2010-04-06 18:43:32 följande:
    vad roligt med BB selen =) tråkigt med dina annonser.. Mina går väl inget  bra heller. visserligen några dagar kvar men sätter inte större hopp
    jo, dessutom 1 kofta som används MAX 10ggr ser ny ut. Jeans använda max 5 ggr! köpta i dec. 09 =/ ångrar nu att jag la ut de!
  • Viktorsmamma
    Mammiztill2 skrev 2010-04-06 18:52:32 följande:
    går de inte att avbryta auktionen då?! el är utropet mer än 3kr?!jag har klänningar i 74 & 86 som är som nyskick (anv. 1-3 ggr) men inga bud.Bara pippi och bamse ja har bud på
    utropet är 30kr för jeansen och 20kr för koftan inga mega summor och frakten är 24kr st. inte tagit ut skrymmande trots att de egentligen skulle behövas men packar smalt istället.
  • Viktorsmamma

hjälp, efter en natt med magsjuktbarn, dator haveri och 15!! paket som ska iväg har vi äntligen fått datorn fixad.

så nu blir det att vänja sig med Windows 7 här, som tur är har jag hotmail i mobilen så jag kunde hålla koll på mail från köpare osv.

Fick även 5 paket hem idag=) YEY

dock inge batteri i kameran så blir bilder imorgon på allt jag vunnit.=)

• Viktorsmamma

sitter nu och funderar... ska lägga ut ett mega paket med tröjor:

2linnen ( 1 pop)
    5tröjor (lång&kort ärm)
    2 bodys
    4 skjortor
    1 kofta (använd 2 gånger)

Vad kan man begära för det?

Ska även lägga ut en helt ny Katvig tröja med lapparna kvar i strl. 92 nypris 239kr vad är folk villiga att ge? vill ju bli av med allt helst på köpnu eller fort iaf=)

• Viktorsmamma
    x karin76 skrev 2010-04-08 07:20:48 följande:
    Kan tillägga, billigt brukar vit/brun, brun/svart, gulrandig, rosa/blå gå medan t ex mint/mint, nya blå/blå, rosa/rosa går bättre.
    http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=4820&m=207&page=1&rnum=6 ´
    den färgen är det. lyckas inte hitta nån sida som har den där man kan få fram bilden.
    x karin76 skrev 2010-04-08 07:23:13 följande:
    Glömde fråga, vad är det för storlek på plaggen du ska göra paketet av..? Det spelar ju ganska stor roll för utropspriset.Dock skulle jag nog oavsett storlek lägga utrop 1 kr och köp-nu det du gärna vill ha men ändå tycker är ganska billigt.. De flesta paket jag gjort med 5-6 plagg i stl 86 el 92 eller däromkring har jag satt KöpNu 199 kr på. Ganska billigt, men då har jag blivit av med det fort. Kanske 249 i ditt fall då det var fler plagg?
    Det är strl. 80 och 86, men alla plagg är som 80 i storleken.

det är 14 plagg varav 1 pop linne, 1 ny body, salmiak och 6-7 plagg minst som är använda MAX 4-5ggr vissa 1-2 ggr.

bara  4 plagg som är mer använda.
Svar på tråden Traderatråden nr 16