Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Jaha så kom Postis med paket och jag kan ju bara se till mig själv..Sådant som jag kallar Nyskick är på sin höjd tvättat 1 eller 2 ggr och ser i övrigt ut som ny..
    Fick idag hem en klänning i n y skick..NOT. Fläck framtill, fläckar baktill på ena ärmen,svag fläck på halsringningen. Hur i h-vete kan man missa sånt när man packar är min fråga{#lang_emotions_undecided}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

*spammar lite*

Kom precis på svaret helt själv..

Man packar i ett mörkt rum

• Smultronhjärta
    Pumanprinsen skrev 2010-04-08 15:04:05 följande:
    Smultron, då kan inte lägga upp posten tabell?
    Kastade in en länk i ts
    Kristyr skrev 2010-04-08 15:05:12 följande:
    blind?
    Tanken slog mig men något öga måste nog finnas för att kunna "se" det där nyskicket{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Mammiztill2 skrev 2010-04-08 19:09:10 följande:
    fick hem kläder idag med var av den ena t-shirten skulle vara NY.  Men den var tvättnopprig + tvättråds ettiketten inte ens kunde avläsass hur man skulle tvätta tröjan. Att byxorna var beg visst fine! Men att det är; 2 hål, svarta fläckar plus att detaljer på byxan var bort skavda. mailade köparen och fick till svar: Hej. Jag förstår inte var du har att anmärka på.  du handlar på tradera. Har aldrig haft en missnöjd kund innan, men maila ditt kontonummer XXkr tillbaka portot kan jag inte göra något åt. Men i gen gäld får du gkläderna gratis ; och du gå ut och handla i en affär nästa gång så slipper du handla hos mig DET ÄR NÄMLIGEN FRIVILLIGT ATT HANDLA HOS ALLA PÅ TRADERA: KONSTIGT ATT INTE NÅGON ANNAN SOM HANDLAT VARIT MISSNÖJD: KONTOT TACK PORTO FÅR DU BEGÄRA HOS POSTEN --------------------------------
    Åh hå hå hå- jag vill gärna veta vad säljaren har för alias- jag fixar verkligen inte människor med attitydsproblem{#lang_emotions_yell}
  • Smultronhjärta
    Miss Maya skrev 2010-04-08 20:01:54 följande:
    Alltså. Hur kan människor skriva att tex skor är i mycket bra skick när de är skavda lite här och där och hyfsat skitiga?
    Har också funderat över det...
    Mammiztill2 skrev 2010-04-08 20:04:02 följande:
    ja tyckte de såg fina ut!
    Ja skicket ser ju helt ok ut men enligt min smak så är det inga skor som vi normalt sett hade köpt*kräsen* Men billigt och bra till dagis gillar jag skarpt
  • Smultronhjärta
    Mammiztill2 skrev 2010-04-08 20:11:12 följande:
    ja så som kläder och skor SLITS där är helt otroligt. de leker/kör bilar/cyklar där tårna fram och skaver upp. dottern hann att ha sina hello kitty skor 1 dag där sen var de redan fula!  *funny*
    Ja fråga mig inte vad min son gör då, för på hans Ur&Skur förskola så har de valt att plocka bort alla bilar/gungor etc De knallar iofs rätt mycket i skogen och där hittar han alltid vattenhålen att "råka" trampa ner i eller annat som gör att skorna ser ut som f*n!
    Mammiztill2 skrev 2010-04-08 20:14:07 följande:
    Smultronhjärta   jag har INBOXAT dig namnet på till dig
    Tack Spärrat och gjort en mental påminnelse om att hålla mig undan dennes auktioner...
  • Smultronhjärta
    Mammiztill2 skrev 2010-04-08 20:24:15 följande:
    hehe ja de är roliga barnen =) Då kanske du vet något bra tips att få bort sand och lera som satts sig rejält på kläder?! Jag ska inte handla hos denna personen mera. och ska spärra henne . www.tradera.com/me-i-t-shirt-med-snigel-st-98... är ni nöjda med ME & I kvaliten?! men här är till någon som kanske gillar det märket. _________________________________OBS inte min auktion ________
    Japp- just sådana fläckar har jag fått bort med hjälp av maskindiskmedeltablett(en vit sådan) som jag har löst i lite vatten,låtit plagget dra,gnuggat,låtit dra lite till,skölj ur och in i maskinen
  • Smultronhjärta
    September09 skrev 2010-04-08 21:14:45 följande:
    Såg att ni pratar fläckar....Vad göra med broccoli?
    Säger koncentrerad Vanish
Svar på tråden Traderatråden nr 16