Traderatråden nr 16

Någon här som har skickat en vagn förut och vet vad det kostar cirka, ombud?
Hej hej tjejer evigheter sen jag har varit inne men har haft fullt upp med privatlivet. Nu när allt börjat lugna ner sig kan jag äntligen unna mig lite tradera. Tänkte slänga ut två hummel overaller och en molo sibiria i 80 men vågar man de :) måste rensa ut 92 nu
Hoppas ni alla har de bra, fina fynd :)
H80 :D
Provar nog med molon då, jag tycker hummel är den bästa overallen jag haft till lillan. Snygg och extremt slitstark men inte många som känner till märket kanske :(
Hej hej girls här kommer jag igen, återvänder till tradera världen vilken HUA jag fick när jag öppnade garderoben. Har massa ytterkläder som jag helt glömt bort :O denimblå skalkläder helt nya. Har slängt ut en tredje del idag :D
http://www.tradera.com/auktioner/MoloNord
Välkomna in, hoppas ni ninjar för fulla muggar :P
Snappi: Tack :)
Butte: Jag måste inbilldat mig att jag har trillingar har massa ytterkläder kvar :) detta året har jag bara en. Jag är svag för jackor och overaller :p
Godmorgon :) tre bud hitills men inte värst förvånad då de är på mina 1 kronors auktioner. Hoppas på prolistan funkar idag, tappar helt motivationen med att lägga upp auktioner vid åtta tiden när hela familjen är samlade :)
Hur går de för er andra med era auktioner