Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Mina lurvar  har aldrig blivit platta. Jag tvättar dem (var för sig) med rätt mycket mjukmedel. Sen torktummlar jag dem på rätt så låg värme, brukar tumla dem helt torra. Alltid fluffiga och fina efteråt.

• Lilla Ego 07
    Jontesfru skrev 2010-04-07 21:25:44 följande:
    en fråga bara. Ni som vunnit eller sålt iem, har ni fått vinnarmailet från TRADERA? eller är det mitt hotmail som aldeles plötsligt trilskas?
    Tänkte precis fråga samma sak{#lang_emotions_smile} Jag får heller inget vinnarmejl. Sålde ett par byxor på köp nu ikväll. Har inte fått något vinnarmejl ännu.
  • Lilla Ego 07
    Lalalong skrev 2010-04-08 15:53:02 följande:
    Detta fina fick jag hem idag och storasyster blev jätteavundsjuk www.tradera.com/Molo-klanning-lila-stars-mudd...Tack säljaren för fin vinst!!
    Vad bra att du blev nöjd!! Jag införskaffade nästan nyss en likadan klänning fast i stl 74 från en snäll fl:are {#lang_emotions_smile} Den är så enkelt fin på nåt sätt, inga krusiduller utan bara snygg.
  • Lilla Ego 07

Godkväll!

Hur går det för er ni med auktioner ute?

Själv har jag fått några köp nu då och då men dåligt med bud. Fegade ur och körde inte 1 kronas utrop då vissa tidigare gått så dåligt så det kanske är det som gör det.

Igår så köpte jag två tunikor till mig själv på tradera{#lang_emotions_smile} Ska bli roligt och se hur de ser ut. Skicket stod inte i beskrivningen så det kan ju vara hur som helst.

• Lilla Ego 07

Hej i tråden.

Frågade för ett tag sedan vad jag skulle lägga för köp nu på en didriksson skaljacka. Den har  nu fördubblat sitt köpnu{#lang_emotions_smile} Den är uppe i över 300kr{#lang_emotions_wink} Är iofs den enda auktionen som jag har ute nu s om har bud men ändå.

• Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-04-13 20:05:04 följande:
    neeej fick precis ett neg omdöme, en body som inte kom fram. Jag skickade den i torsdags, köparen mailade idag o frågade om jag hade postat, jag sa ja o att jag hade skrivit avsändare på. Så att den förhoppningsvis kom tillbaka till mig. Åhhh hon kunde ju ha hört av sig innan hon la neg. omdöme, bodyn kostade 21kr, det hade jag hellre betalat tillbaka än fått ett neg
    Fy fan! Såna där oseriösa typer vill man ju inte ha att göra med. Finns väl ingen som ger neg för det liksom??
  • Lilla Ego 07

Men torsdags är ju inte ens en vecka sedan!! Är det någon som är ute efter att jäklas med dig måntro?

• Lilla Ego 07

Har två avslut ikväll. Min didriksson skaljacka börjar gå rätt högt.....lite nervöst tycker jag när de går så högt. 

• Lilla Ego 07

Vad är pappelinamattor??{#lang_emotions_wink}

Min didrikson jacka gick för 450kr!! Lite väl mycket tycker jag.....hoppas att jag inte beskrivit den fel eller nåt nu bara och att köparen blir nöjd.

Svar på tråden Traderatråden nr 16