mariahammarberg skrev 2010-04-21 19:01:35 följande:
Har frågat en säljare om en av hennes auktioner och tycker hon hade ett förskräckligt bemötande.Jag har problem med läs och skriv, använder mig av stavningsprogram då ingen kna hjälpa mig men läsnings prgramm finns ej..... Hon var så taskig då jag bad henne förtydliga en mening så jag vill nästan få andra att bojkotta. man måste väl kunna svara hövligt på frågor och inte kalla folk dumma i huvudet.kan man anmäla till tradera?
vad tråkigt!!! Tyvärr finns det nog inget att göra, men du kan ju alltid länka till hennes auktioner här, så sprids det ju bland oss iallafall..
mal skrev 2010-04-21 18:57:42 följande:
Nu skickade hon över att hon betalt, men hon hade gjort en pg-betalning istället för en betalning till mitt konto, så pengarna hade kommit helt fel.. Hon skulle försöka lösa det med banken imorron, undra om det går. Fick guida henne på internatbanken hur hon skulle klicka för att föra över pengarna, men nu hade hon inga kvar efter att ha betalt fel igår. Undra hur detta löser sig..
men vilken knepig köpare!
Jag har ALDRIG ringt eller blivit uppringd! hade blivit grymt irreterad...snacka om stressande!