Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Det här med höga utrop...SHIT vad trist det är! Händer absolut ingenting... funderar på att sänka, kanske tom till 1 kr o hoppas på det bästa.. eller ska man ha is i magen? Inte van vid höga utrop så jag vet inte hur det brukar vara..några har gått på köp nu, men de som är kvar är det verkligen stiltje på!

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    mariahammarberg skrev 2010-04-21 19:01:35 följande:
    Har frågat en säljare om en av hennes auktioner och tycker hon hade ett förskräckligt bemötande.Jag har problem med läs och skriv, använder mig av stavningsprogram då ingen kna hjälpa mig men läsnings prgramm finns ej..... Hon var så taskig då jag bad henne förtydliga en mening så jag vill nästan få andra att bojkotta. man måste väl kunna svara hövligt på frågor och inte kalla folk dumma i huvudet.kan man anmäla till tradera?
    vad tråkigt!!! Tyvärr finns det nog inget att göra, men du kan ju alltid länka till hennes auktioner här, så sprids det ju bland oss iallafall..
    mal skrev 2010-04-21 18:57:42 följande:
    Nu skickade hon över att hon betalt, men hon hade gjort en pg-betalning istället för en betalning till mitt konto, så pengarna hade kommit helt fel.. Hon skulle försöka lösa det med banken imorron, undra om det går. Fick guida henne på internatbanken hur hon skulle klicka för att föra över pengarna, men nu hade hon inga kvar efter att ha betalt fel igår. Undra hur detta löser sig..
    men vilken knepig köpare! Jag har ALDRIG ringt eller blivit uppringd! hade blivit grymt irreterad...snacka om stressande!
  • AochJsMamma
    Bellevue skrev 2010-04-23 09:01:43 följande:
    Funkar inte. Vad heter gruppen exakt?
    Vi som shoppar danska barnkläders köp/sälj sajt

ojoj vad stort dte blev, kopierade rakt av o då blev det så här!

• AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-04-23 09:02:42 följande:
    ojoj vad stort dte blev, kopierade rakt av o då blev det så här!
    haha men det ser ju helt normalt ut nu! Jaja, FL i ett nötskal
  • AochJsMamma

Godmorgon!!!

Avslut ikväll, för första gången med höga utrop, och det går ju lite sisådär..men har inte lust att skänka bort kläderna heller...MEN nu har jag en fråga..

TYcker att framförallt Molo och Småfolk går sämre nu, men hur är det med POP? Har en hel del av sonens utrvuxna kläder som ska ut, mkt från POP, och när jag kikar på avslutade tycker jag att de verkar gå ok fortfarande? Vad tycker ni? Hade ni vågat ta 1 kr då, för det är i ärlighetens namn bra mkt roligare när det händer nåt med auktionerna...

• AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-04-26 08:47:01 följande:
    det låter bra! De är begagnade, men i superfint skick, o det man vill slippa är ju just att de slumpas bort. Allt är i stl 86. Då vågar jag mig nog på 1 kr...tror jag. Först måste jag bara fota allt.. {#lang_emotions_throwup}
Svar på tråden Traderatråden nr 16