Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Lingonflickan skrev 2011-02-22 14:25:05 följande:
    Fast det har ju inte med själva mailingbagen att göra. Dåligt av säljaren att skicka smutsiga skor, och visst hade h*n kunnat separera mössan o skorna.
    nä men principen att hon kunde ju separerat de i en mindrepåse till mössan eller rengjort skorna

sa ju att mailingbagen var snygg
  • Viktorsmamma
    pomola skrev 2011-02-22 14:49:22 följande:
    Och jag gillar de vita...
    Så - är M Kylli bättre än magasinglag? Jag har alltid beställt från M-Glag och nu när det är dags för en ny beställning kanske jag ska kolla upp vart det är bäst/ billigast/ smidigast att beställa ifrån.

Första intrycket brukar säga ganska mycket om vad man kan förvänta sig av innehållet, tycker jag.
    Sämst är det att få något klädesplagg nedtryckt i ett C5-kuvert. Det känns som ett under att det kommit fram helt överhuvudtaget.
    Äckligast var den gången jag fick kläder skickade i en sanitär-påse, sådana där som hänger på offentliga toaletter för bindor osv. Det kändes inte så fräscht =/
    usch ja, de har ja fått 2 ggr av samma säljare. ett under att de inte gått sönder! :-S
  • Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-02-23 11:17:14 följande:
    funderar på att rida på vågen och slänga ut ett par gardiner... jag har börjat vidga vyen förbi barnkläderna. Man kan lägga ut lite vad som helst faktiskt. Cool
    vad är de för gardiner
    jag letar fina vår/sommar gardiner till vardagsrummet så meddela gärna då du lagt ut! .-)
  • Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-02-23 11:51:54 följande:
    det är ett par ljusa (vita, typ genomskinliga) men ränder i olika färger fr Åhlens. köpte de i våras och de har hängt i vår hall men de passar inte så bra. de är lite lantlig somrig stil på demFlört
    lät spännande! väntar spänt på att de kommer ut!
  • Viktorsmamma
    AochJsMamma skrev 2011-02-25 11:58:43 följande:
    precis likadant här... har sagt hela vecka att jag måste fota o få ut mer på T, men orkar aldrig...så sablans trött hela tiden. Men nu MÅSTE jag få ut mer då jag har shoppat till sonen för svindlande mkt pengar denna vecka (farligt att vara sjukskriven hemma, inget jag är van vid direkt ). Så undrar oxå om det funkar att de går ut mot mitten av månaden..? De som är ute nu går ut på söndag o det är ju precis vid löning vilket alltid känns bra..
    TACK för tröjan måste bara säga de
  • Viktorsmamma
    AochJsMamma skrev 2011-02-25 15:25:41 följande:
    tack själv Solig
    problemet va ju då att viktor skulle helst ha de direkt på sig!

han får gott vänta till imorgon!!
  • Viktorsmamma
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 16:08:05 följande:
    samma här, oxå avslut ikväll. Vissa är jag jättenöjd med, några i bortskänkningsläge men det höjs förhoppningsvis lite! I stort är jag supernöjd!! Skalkläderna från POP går som vanligt bra, Molo tycks ligga lite i en svacka för mig just nu, har en tröja som är uppe i typ 40 spänn, i nyskick..hur skumt som helst!
    nu gled ja dit igen!

la till några av dina i minnes!

vad är de för märke på skaloverallen?
  • Viktorsmamma
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 18:43:25 följande:
    den turkosa? Pick-a-boo!
    super snygg, men behövs den   med alla ytterkläder man redan har så är de nog onödigt köp, men har fler av dina i minnes så man vet ju aldrig!

de lindex med stjärnor på knäna är de lika stora som velourbyxorna? bara så ja har nått hum, hört att de är små i strl.
  • Viktorsmamma
    Yosa skrev 2011-02-27 18:49:18 följande:
    265 gram, vågar man chansa på 24 i frakt? eller hur hade ni gjort?
    nej, 5-10gr kan de diffa men tror du kommer få straffavgift vid såpass mycket övervikt.
  • Viktorsmamma
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 18:52:08 följande:
    Idag koncentrerar jag mig på mina avslut jag har ikväll, men märkligt nog har jag INGET i minnes! HUR är det möjligt?? Måste genas kika om det finns nåt att buda på..
    haha tills iförmiddags hade ja inget i minnes trots bara 1 avslut ikväll.

satt mig när ja hade ensamtid idag (sambon och sonen for bort i 5!!timmar rätt skönt ibland att kunna städa,duscha och äta ifred! ) har nu 15st i minnes vara 8som går ut ikväll.

inget jag ex. behöver men fina saker!
Svar på tråden Traderatråden nr 16