• h80

Traderatråden nr 16

mariahammarberg skrev 2010-04-04 12:57:51 följande:
    oj glömde. Tack för hjälpen!!!Det är ju mitt eget fel att jag inte förstog så bra när jag gjorde annonserna.
    Ett tips till :) Lägg in en länk i din presentaion så att vi i tråden lättare hittar dina aukioner
  • h80
    mariahammarberg skrev 2010-04-04 13:00:12 följande:
    kanske denna går,  men de andra som har bud på 10 och jag har lagt reservationspris på 10kr det kommer ju innebära 15kr förlust om jag nu fattat rätt....(avgift 25kr)
    Nu hittade jag dina annonser, fina saker, jag slog till på kjolen o tröjan :) Är även intresserad av andra.
  • h80
    mariahammarberg skrev 2010-04-04 13:02:20 följande:
    www.tradera.com/auktioner/maria_hammarbergnu är setet sålt, inser nu att jag skulle satt köp nu priset högre. FAN FAN FAN FAN FAN! KOmmer spärra mig sedan på tradera så JÄVLA ledsen nu!
    ville du inte sälja det för det priset?? Det var jag som köpte det. Men jag kan strunta i det om du vill, så kan du maila tradera o läga upp det igen.
  • h80
    mariahammarberg skrev 2010-04-04 13:07:33 följande:
    nej då. köp är köpt!Det är bara ekonomen i mig som vaknat till liv. inser att man skulle när jag släppte spärren, satt "köp nu" på typ 80kr då har ju folk lite budnivå under.... nåja. Jag lär mig i alla fall!
    Jag är egentligen bara intresserad av kjolen, så du får gärna behålla tröjan :) Då blir ju frakten billigare för mig också
  • h80
    mariahammarberg skrev 2010-04-04 13:10:30 följande:
    är du säker på det? Vill inte skrämma dig med mina humörsvängningar! Avvakta så pratas vi vid utanför tråden så det inte blir ngt missförstånd!
    det gör vi:)
  • h80
    MejaKiZnic skrev 2010-04-04 19:21:46 följande:
    Oj oj mina går ju inte så bra, hur går det för er ?
    inte så bra än så länge, men det är 2 dagar kvar
  • h80

Jag köpte en jacka på tradera för ca 2 veckor sen, den skulle enligt beskrivningen vara i jättefint skick. Den var väldigt tvättnoppig o skavd på reflexerna. Jag tycker inte det är jättefint skick, eller vad tycker ni?
    Jag mailade säljaren direkt, men har inte fått något svar, vad hade ni lämnat för omdöme?

• h80
    maggan75 skrev 2010-04-05 20:48:40 följande:
    måste bli av med lite nu .... tar ju bara en massa plats men trodde inte att jag hade sååå mycket   Rensade iof tösens garderob idag .......har lite molosa som sak ut ioxå  bla  ny body och byxor med dalmatinerna på i liten strl   sen blir det nog lite linnen oxå .....
    vad heter du på t då?
Svar på tråden Traderatråden nr 16