Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Hannah74 skrev 2010-03-31 21:40:00 följande:
    Mäh, vilka små storlekar! Annars hade jag slått till
    Lillan växer så sakta så nästa storlek, den hon har nu 74 den kommer jag nog inte kunna sälja av förrän till hösten{#lang_emotions_wink} 
    Grejen är att hon fortfarande kan ha en hel del i 68 men nu har jag tröttnat på de plaggen så jag kände mig tvungen att ta ner växalådan i stl 74 nu istället{#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07

Får hoppas att det kommer ut någon mer framöver så ska jag nog kunna slå till isf, nu är det min tur{#lang_emotions_wink}

• Lilla Ego 07

Fick ett jättegullig mejl av köparen som köpte 6 auktioner av mig nyss{#lang_emotions_heart} Sånt där gör en glad!

• Lilla Ego 07

Jag märker aldrig något plagg. Köper heller aldrig namnmärkta plagg (nåt enstaka har jag iofs fått hem). Mitt barn går dock hos en dagmamma och det är endast han som har såna plagg (molo, småfolk, nova star etc) så det är inte så svårt för henne att veta att det är vårat{#lang_emotions_wink} 

• Lilla Ego 07

Av någon konstig anledning så känns det inte roligt att mina barn ska ha plagg namnmärkta med andras namn. Begagnat köper jag ibland men det känns inte något konstigt, bara den där märkningen som jag stör mig på. Känns lite b tycker jag. Ja jag vet att jag är kräsen{#lang_emotions_wink}

• Lilla Ego 07
    Mawe123 skrev 2010-03-31 22:24:55 följande:
    Är väl bara att konstatera att vi är olika, för vissa spelar en namnmärkning ingen roll medan för andra kan den förstöra ett helt plagg.Eftersom det är så, är det väl naturligt att upplysa om namnmärkningen om man säljer ett plagg med märkning, så slipper man riskera en besviken köpare.Härligt med dagmamma =)
    Tycker absolut att man borde göra det! Men har du kollat så det inte bara är ett dumt misstag då?

Ja det är jättehärligt med dagmamma{#lang_emotions_smile} Framförallt för att det inte är så många barn och friheten det innebär med att de hittar på saker hela tiden.
  • Lilla Ego 07

Nu fick jag visst 4 till köp nu{#lang_emotions_smile} Den här omgången gick ju som smort! Behöver jag inte oroa mig för att jag hade avslut på min födelsedag heller

• Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-04-01 14:25:24 följande:
    Lilla Ego: Tack för fin post  
    Va bra att du är nöjd{#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07

Provade att lägga ut lite gravidkläder nu. Tog rätt billiga köp nu priser (tycker jag iaf) så får vi hoppas att jag får några sålt.
    Även om jag ska ha något mer barn i framtiden så lär det ju dröja ett tag och då får jag väl köpa nya isf{#lang_emotions_wink}

Nån som har sålt gravidkläder?

Svar på tråden Traderatråden nr 16