Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-03-31 09:19:01 följande:
    nice! Usch, sitter på fingrarna här *jag ska inte, jag ska inte* När jag blir shoppingsugen så slutar det ofta med att jag ninjar nåt bara för att, o så blir jag såklart besviken sen.. Nu har ju vår gemensamma auktion gått ut (om det nu var samma). Var det X karins turkosa lurv du skulle ninja??
    Japp-tänkte det tills den gick tokhögt
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 09:27:32 följande:
    Smultron! Har du gett mig några omdömen måntro Hade ju 3 st att få av dig tror jag
    Något måste du har fått, de andra kommer tids nog..Jag brukar bunta ihop och lämna många på en gång
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 10:00:50 följande:
    anade det! Men OJ vad länge den hade fått ligga i Lovas växalåda!! Jag sålde ju en i 80 nyss (på Blocket), synd att jag inte visste att du var på jakt efter en. Den gick lite vääl högt, ja! Även om jag har konstaterat att 9 lurvar är ett tråkigt ojämnt nummer, så väntar jag nog hellre in en annan...
    Jojo men Lovas växalåda är redan ganska gedigen så en liten lurv mer eller mindre spelar kvitta egentligen
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-03-31 10:11:48 följande:
    Nu börjar köpare betala, men det blir ju fel efter allt krångel igår. Fel summor o fel budgivare. Vad gör jag nu?? Har fortfartande inte fått svar från tradera, hur lång tid brukar det ta?
    Ring kundtjänst pronto tycker jag!
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-03-31 10:14:33 följande:
    Är det mololurv i 80 du är ute efter smultron? Har funderat länge på att lägga ut dotterns turkosa men vågar inte riktigt :- Går de bra?
    Jag är ute efter det mesta tydligen för att citera min make Jag har aaaaalltid en bra anledning till varför jag behöver det jag suktar efter

Gällande lurvar så sitter jag med flera som ska ut NU,jag ska bara få tummen ur{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 10:41:50 följande:
    nån fiin som fattasi vår samling kanske..? stl 92?
    Ja det är stl 92 på dom men vilka det är minns jag knappt nu Ny väder och brun med orange kant är det iaf

Lurar på att skicka en ny pop skaljacka och en ny Molo softshell. Sonen har så mycket ytterkläder att jag inte vet var jag ska göra av allt
  • Smultronhjärta
    Ville Mor skrev 2010-03-31 14:46:39 följande:
    Hej allihopa! Har inte förjt tråden på ett bra tag nu då det är ganska tidskrävade med allt som skrivs Har två frågor som säkert finns svar på i någon av de 16 trådarna... Vilken storlek är den bästa på mailingbags. Tanken är att de ska gå in genom brevlådan Orkar någon förklara hur man ställer in så automatiskt vinnarmail skickas ut vid avslutad auktion? Vad ska man tänka på att skriva med där? Förutom sitt kontonummer
    Tycker du att det skrivs mycket i denna tråden Då skulle du se de andra trådarna om shopping

Jag tycker att den bästa storleken är 25x35cm,gränsen för skrymmande är just 25cm

Automatiskt vinnarmail fixar du under säljverktyg och där i bör du väl nämna det vanliga..grattis,kontonr,alias på betalningen,vid samfrakt så mailar du, gärna lämna omdöme vid mottagen vinst etc
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 17:56:19 följande:
    Avslut ikväll!!! Bara två saker, men är nöjd redan nu! Känns kul! Är flera från Finland som har mailat frågor, så det ska bli kul att se om det är till Finland den ska skickas sen.. då var det nåt med IBAN nånting va???
    Iban och bic är det som behövs
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-03-31 20:22:38 följande:
    Hon har väl sparat den och satt fast den för att det ska se bra ut
    Men jisses-VEM sparar tags??
Svar på tråden Traderatråden nr 16