Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Vågar man slänga ut en paket med 4 bodys POP och Me&I, strumpor POP och POP jeans för 1 krona

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 19:15:55 följande:
    Japp-jag håller på och förbereder en prolist...sista innan jag tar sommarlovSolig
    Kristyr skrev 2010-06-06 19:12:23 följande:
    funderar på att kasta upp lite..
    Min prolister vill inte funka sen de gjorde en ny version Obestämd blir himla omotiverad attt ladda upp Drömmer Behöver lite pengar till lite nytt, hon bara växer som en galning
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Kristyr skrev 2010-06-06 19:26:10 följande:

hur tror du att det kommer gå?

Har just nu bara 6 saker i prolistern och så mkt mer tror jag inte kommer lägga ut.... eller?
    Vågar man ha bara 1:-
    Det jag har lagt dit just nu hr jag  satt 1:- och det är beg. saker dvs ganska använda kläder..

Har lagt 1 krona på allt mitt, kläder mellan 62-92 POP,MOLO mm Obestämd chansar
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Kristyr skrev 2010-06-06 19:38:05 följande:Obestämd
    funderar med på att chans.. har ju  direkt inga märkeskläder superskicks, fina men använda är de..... just nu upplagda..

Får se om jag lägger upp nått sånt då får jag funderar på hur jag ska göra...
    Oftast brukar de kläderna gå bättre konstigt nog  Glad
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Gummsan82 skrev 2010-06-06 20:33:54 följande:
    Är det svårt att sälja en Brio Sitty sulky på Tradera?
    Lättare med Blocket kanske?
    Blocket, Cool
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Toffifee skrev 2010-06-06 21:24:07 följande:
    Hej,behöver er hjälp lite Har sålt en jacka och köparen vill vara säker på att ha jackan hos sig på onsdag då dottern vill ha den på skolavslutning på tors....Vad finns det för alternativ?Kan man vara säker på att den kommer fram?Vet ni pris på tjänsten?
    Posten 1 klass, brukar gå på 1 dag om man lämnar in på förmiddagen men det kan ej vara hundra. Jackor brukar väl ligga mellan 48-72 beroende på vad det är för någon.
    ♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂
Svar på tråden Traderatråden nr 16