Doodies skrev 2010-05-31 21:52:49 följande:
Men orka jobba sig för 15 kr? Hade jag tagit emot en tröja med fläckar så hade jag nog antingen begravt den i garderoben, haft den som den är eller som extratröja på dagis. Hade jag gett 200kr så hade jag nog velat ha nyskick men 15 kr!!! Jag vet faktiskt inte hur jag hade gjort. Men det är skrattretande för en sån liten summa pengar
Ja håller helt med dig! Dessutom så visste hon om att den var fläckig redan innan jag skickade den, men att hon inte kunde tro att den var så fläckig, gick ju inte ens att använda på dagis enlig henne. Man kunde ju tro att de var stora svarta sträck på den, men de är ljusgrå, som itne syns sypermycket.
Egentligen hade jag inte alls brytt mig om att få tröjan tillbaka, utan bara fört över pengarna, men känns lite som en principsak att hon inte ska få behålla tröjan!
Mejlade iaf henne och skrev att hon minsann visste om att den var fläckig, samt att jag inte alls kunde se några svarta ränder, utan mer ljusgrå. Skrev också att jag gärna skickade tillbaka pengarna, men först 12 kr för frakt och när jag väl fått tröjan, så skickade jag tillbaka de 15 kr + frakten som hon betalat sedan innan.