Traderatråden nr 16
Fasen vad dåligt det går...Har avslut om ngr timmar, surt. Sätter mitt sista hopp till ett gäng ninjor!
Fasen vad dåligt det går...Har avslut om ngr timmar, surt. Sätter mitt sista hopp till ett gäng ninjor!
Åhh vad trött jag blir på överpris på frakt...En säljare tyckte att 60 kr för en tshirt är rimligt...
Vann 3 auktioner från samma säljare, sådana där gummiarmband med Justin Bierber. Fick dom billigt, 21, 15 och 31 kr dom brukar gå för 50-90 kr. Skickade ett mail dagen efter om det gick att samfrakta, dom skulle lätt få plats i ett kuvert frankerat m 24 kr. Fick inget var och eftersom jag ville ha dom fort satte jag in pengar senare på kvällen. Fick dom idag efter 2 veckor, i ett kuvert med 2 frimärken, jag har då betalt frakt för 45 kr. Det var ju 3 olika auktion och portot på vardera auktion kostade ju 15 kr vilket jag också godkände. Men jag själv hade ju inte tvekat utan givetvis samfraktat.
Nu är då frågan om jag kan maila och ifrågasätta detta? Tyvärr var jag lite snabb och har redan lämnat omdöme, grrr....