• Kicki

Traderatråden nr 16

Jag vann nya bamse kläder av en säljare den 6/3. Jag betalade samma dag, eller om det var morgonen efter (minns inte riktigt). Jag skickade ett mail om att jag betalt och säljaren skickade tebax att hon skulle posta grejerna dagen därpå. Nu är det den 20/3 och inga kläder har kommit. Jag har mailat henne en gång och frågat vart de tog vägen men inget svar. Jag har kollat in hennes omdömen och det var kanske bara 1-2 negativt men låg i stapeln för leverans. Vad ska jag göra nu, vänta eller skicka ett mail till och hota med negativt om jag inte får svar??

• Kicki
    Linastrumpan skrev 2010-03-26 20:43:34 följande:
    Var det i denna tråden jag läste om lurvfleece från ICA maxi?? Någon som har en bild på en rosa eller kan säga vilken sorts rosa färg det var? Ljus eller mörk? Fyndade en rosa mololurv till min minsta för ett tag sen o nu vill stora också ha en rosa men inte ljus! Någon som vet vart jag kan hitta en mörkare rosa lurvfleece till en rimlig slant i st 110?
    Jag har kikat på lurvarna på ICA maxi, dom är jätte fina och är i lite mörkare rosa med grön kant om jag inte minns helt galet.. tror de kostade 149kr.
Svar på tråden Traderatråden nr 16