Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Traderatråden nr 16

hej alla T experter

jag har en auktion ute med en tröja och matchande leggings till och nu har jag fått en förfrågan om jag kan sälja endast tröjan för hon har redan dem leggingsen......hur gör man då?? ska jag ta bort annonsen och lägga upp två nya?? kan tillägga att inga bud är lagda på den än så den går ju att ta bort

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    ominte skrev 2010-03-24 20:42:35 följande:
    Beror på. Om det är märkesplagg som man tror kommer gå bra ändå så hade jag inte brytt mig. Är det något som kanske inte kommer bli sålt så hade jag kanske ändrat mig
    det är katvig men jag tycker ju att Katvig går sådär att sälja nu....förr gick det mycket lättare tycker jag
  • melizza
    Jessika82 skrev 2010-04-09 09:24:51 följande:
    är det många som fått detta mail som saraEu har fått?
    jag fick också ett sånt mail men tänker inte svara på det....då får dem spärra mitt konto om det så verkligen är från tradera men aldrig att jag skickar mitt kontonummer eller visa kort
  • melizza

är det lönt att lägga ut lite molo och kik kid nu? det är sommarkläder men jag vet inte hur bra det går på tradera nu och dem flesta börjar väl ta semester nu så det kanske inte är lönt att lägga ut det eller?? lägger ni ut nu??

Svar på tråden Traderatråden nr 16