• Line80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 14:41:19 följande:
    Provade att lägga ut lite gravidkläder nu. Tog rätt billiga köp nu priser (tycker jag iaf) så får vi hoppas att jag får några sålt. Även om jag ska ha något mer barn i framtiden så lär det ju dröja ett tag och då får jag väl köpa nya isfNån som har sålt gravidkläder?
    mkt fint med bra priser men för stort för mej tyvärr!
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Line80
    Tullemi skrev 2010-04-29 12:58:42 följande:
    Jag råkade nyss ut för en säljare som inte skrivit ut skicket i annonsen, för att sedan kunna svära sig fri från detta. Varan är ful, men eftersom hon aldrig lovat ut något skick (varken bra eller dåligt) så har hon inte gjort nåt fel, enligt henne. Och tyvärr har hon väl rätt, men jag trodde folk hade lite lite lite moral. Personligen skulle jag aldrig kunna sälja en vara på det sättet, urk. Jag får bli lite tuffare och mer misstänksam på Tradera - eller bara sälja .
    som jag skrev i den andra tråden så tycker jag att säljaren undanhållit sådan viktig information, så du borde stå på dej och påpeka det och förhoppningsvis komma fram till en bra lösning. Som säljare borde man väl vilja ha en nöjd köpare annars får du väl hota med neg.
    ♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
  • Line80
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 14:30:06 följande:
    *gissar att Dan och Marie har det svettigt just nu* Intressant att 4 storköpare även åtalas även om det troligen inte kommer komma längre än så...
    usch det är dom va? ja man undrade ju verkligen hur dom fick tag i allt å sen sålde så billigt!
    ♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
  • Line80

håller inte med alls om att det går segt på Tradera.. är skitnöjd! tror mkt beror på vad man har ute och i vilka storlekar.. det jag har i baby går väl inte lika bra som de större tex..

♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • Line80

Fy ja va tragiskt att det drabbade vissa köpare. Jag vet precis vilken säljare det handlar om, man anade rätt snabbt ugglor i mossen där då det nästan va för bra för att vara sant!

• Line80

Dom där napparna har utgått ur bambinos sortiment och finns ej längre att få tag på, kan fotrf finnas hos babyland etc men ska som sagt försvinna så jag tror det är därför det blir höga bud!

Svar på tråden Traderatråden nr 16