Inlägg från: fröken ida |Visa alla inlägg
  • fröken ida

Traderatråden nr 16

Ellan 76 skrev 2010-03-21 11:26:45 följande:
    Men som ni skriver:) Jag hinner ju inte med!Kolla in priset på denna jackan, är det inte lite väl högt???www.tradera.com/POP-PO-P-Polarn-Skaljacka-str...
    Sonen har en sån jacka. Nu vet jag inte om jag vågar använda den nått mer{#lang_emotions_smile} Jag fick  dryga 1800 för en jacka jag köot för 400 på H&M en gång. Då var jag nervös kan jag säga. Det är inte bara kul när slutpriset blir så högt. Jag var livrädd för att hon med högsta budet skulle vara missnöjd på nått sätt

Idag har jag rensat kläder och prylar som jag ska sälja på en loppmarknad här i stan nästa helg. Det känns som en ny era har börjat. Tradera har jag mer eller mindre lagt av med. Det är för dyrt tyvärr
  • fröken ida
    Alvinbus skrev 2010-03-21 12:51:30 följande:
    Hjälp mig!!!Fick för ett tag sedan lösa ut ett paket som inte hade några frimärken på. Hade betalat 24 kr i frakt och fick nu dessutom betala 22 kr till. Har försökt maila säljaren "trevligt" ett par gånger men hon svarade aldrig. Endast när jag "hotat" att sätta neg. på henne har hon svarat. Hon har nu, efter många om och men, betalat tillbaka 22 kr. Hon tyckte det var löjligt att tjafsa om denna summa och ännu löjligare att sätta neg. av den anledningen. Jag tycker hon har krånglat så mycket så jag vet inte om hon är värd ett pos. omdöme. Men det är väl kanske snällast eftersom det löste sig till slut.Vad tycker ni andra???
    Jag hade gett ett tomt positivt och kanske ett dåligt betyg på porto.
  • fröken ida
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-21 13:04:24 följande:
    va? 1800 för en HM jacka? är folk galna?
    Det var en sån där kort skinnjacka med mudd som var så moderna för ett tag sen. Vet inte om de var svåra att få tag på då för jag fattad ingenting
    Alvinbus skrev 2010-03-21 12:59:38 följande:
    Funderar på att ge pos. fast ändå skriva det som jag varit missnöjd med som kommentar.
    Ja varför inte? Tycker hon har misskött sig. Man får stå för sina misstag
  • fröken ida

Usch nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska ge en köpare negativt eller ej. Det var så länge sen det hände mig att någon vägrade och betala men tyvärr så verkar jag ha råkat ut för det nu. Hon svarar inte på mejl trots att jag skickat många och nu har det gått så läng tid att jag lagt ut auktionen igen. Jag tycker att man ska lämna negativt för att varna andra, samtidigt så är jag så livrädd för hämndomdöme och dåliga siffror på säljbedömningen.

• fröken ida
    KaeJ skrev 2011-01-08 12:00:32 följande:
    Jag tror att jag ska köpa en reklamplats på tradera och skriva:

NEJ ALLT ÄR INTE "SHABBY CHICT" BARA FÖR DET VITT ELLER GAMMALT ELLER PUTTINUTTIGT!!

Blir galen på allt som det står shabbychic på hälften av det går ju inte under det kategorin ens en gång.
    Hur kan en gammal gul 80-tals byrå vara shabby chic??

Sorry var bara tvungen att avreagera mig lite!
    Tack för er tid!  
    Samma med vintage. Jag blir tooookig!
  • fröken ida

Nu blir jag lite nyfiken. Är tjejen som fått fängelse känd här i tråden?

Edvin 080213 och lillasyskon i juni 11
  • fröken ida

Var deras alias dan/marie? Sålde de kläder från lindex?

Edvin 080213 och lillasyskon i juni 11
Svar på tråden Traderatråden nr 16