milizza skrev 2010-03-26 20:36:57 följande:
Hallå tjejer Har suiitit och budat på 2 auktioner jag VERLIGEN ville ha. En odd molly klänning och en mjukisdräkt, av samma säljare.Satt uppe sent för att inte
missa.Bjöd och bjöd, men kom aldrig över säljaren som lagt bud innan mej.När auktionerna gick ut, vann dom ej.Så kollade jag säljarens omdämen 90% var från samma person, känndes riktigt skumt.Så jag mailade säljaren och frågade om hon/han hade en annan tradera sida som hon bjöd på sina egna auktioner ifån, eller om det var hennes kompis eller liknande. Svaret jag fick gjorde mej skit förbannad!!!Såna människor borde stängas av och använda sig av blocket!! Vad tycker ni? Under kan ni läsa mailet hon/han skrev!Hej.För det första så var det inte scubajoe som van nolita toppen!För det andra så säljer jag just nu iväg mycket kläder som varit väldigt dyra. Allt jag säljer är i topp skick, och kläder som jag älskar. Jag ger alltså upp fina kläder för att jag behöver pengar. Jag hade tex en klänning som jag köpt för 3000 som var uppe i 51 kr, om du tror jag släpper iväg så fina kläder till skambud är du dum. Jag säljer trots allt mina kläder väldigt billigt, då dom är frå¨n början dyra, och de är i perfekt skick.Klart jag ber en kompis buda på de kläderna som ligger för lågt.Mvh
Men vilka puckon som dessutom sitter och lämnar omdöme på varandra...! Kompisens konto var ju väldigt avslöjande...