• Peter37

Vad har du på dig nu?

Vad har du på dig just nu?

Just nu har jag badrock och är naken under

• Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-06-01 23:04:09 följande:
    Trosor 

Meeeehh.. Vart bodde du sa du ha ha
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-06-01 23:02:49 följande:
    Det som är kul med jobbet det är då man far runt på klipparen en dag för det är inte jobbigt och man får sola på arbetstid. Jag har jobbat i skolkök och i lokala ICA butiken innan dom stängde så då tog jag första bästa jobb som jag fick efter att dom bommade igen. Det var inte helt fel att klippa gräs när det var soligt och varmt  

Åh tusan så du har åxå vart kock. Coolt! Ja det var as nice att klippa gräs och jag körde alltid 16 timmars pass så jag klippte i ett område på dan och ett annat på kvällen, det på kvällen var mesta klippningen i ett villa område så tanterna där bjöd alltid på fika.. Skit mysigt =)
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-06-01 23:08:06 följande:

Meeeehh.. Vart bodde du sa du ha ha
    Jag bor i trosa ha ha
    Smed75 skrev 2019-06-01 23:10:24 följande:

Åh tusan så du har åxå vart kock. Coolt! Ja det var as nice att klippa gräs och jag körde alltid 16 timmars pass så jag klippte i ett område på dan och ett annat på kvällen, det på kvällen var mesta klippningen i ett villa område så tanterna där bjöd alltid på fika.. Skit mysigt =)
    Jag var biträde is skolköket så jag lagade inte mat.
    Det bästa med jobbet det är när man får klippagräs.
    Om du klippte gräs  16 timmar om dagen då kan du inte haft nån fritid.
    Jag kan tänka mig att det var najs att bli bjuden på kaffe  

• Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-06-02 22:50:56 följande:

Jag bor i trosa ha haJag var biträde is skolköket så jag lagade inte mat.

Det bästa med jobbet det är när man får klippagräs.

Om du klippte gräs  16 timmar om dagen då kan du inte haft nån fritid.

Jag kan tänka mig att det var najs att bli bjuden på kaffe  

Aaaa säääkert ha ha ha

Ja ha ok..då förstår jag att du bytte yrke.. Lät inget kul att jobba i skolkök ju!

Nej det var rätt kasst med fritid.. Jobbade i sthlm bodde i Eskilstuna.. Så långa dagar där.. Det var det iofs som kock åxå!

Haft en bra söndag?

Själv har jag suttit på sjön och fått både fisk och sol på mig.. Fast på kvällen var det sjukt kallt!
  • doncarlio

[quote=79663137][quote-nick]Anonym (K 29) skrev 2019-06-01 23:04:09 följande:[/quote-nick]

Trosor 

// du vet väl att mellan trosa & fittja ligger handen??

• Smed75
    doncarlio skrev 2019-06-03 04:55:35 följande:

[quote=79663137][quote-nick]Anonym (K 29) skrev 2019-06-01 23:04:09 följande:[/quote-nick]

Trosor 

// du vet väl att mellan trosa & fittja ligger handen??

Åhh ett gubb skämt så här på morgonkvisten.. =)
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-06-02 23:00:09 följande:
    Aaaa säääkert ha ha ha
    Ja ha ok..då förstår jag att du bytte yrke.. Lät inget kul att jobba i skolkök ju!
    Nej det var rätt kasst med fritid.. Jobbade i sthlm bodde i Eskilstuna.. Så långa dagar där.. Det var det iofs som kock åxå!
    Haft en bra söndag?
    Själv har jag suttit på sjön och fått både fisk och sol på mig.. Fast på kvällen var det sjukt kallt!
    Ha ha.
    Det var ingen höjdare att jobba i en matsal för ljudvolymen var mycket hög när alla elever stormade in.
    Du kan ju bara ha jobbat och sovit med dessa resor varje dag.
    Söndagen var till min belåtenhet för min kille var här och drack inte saft :)
    Fick du napp när du var ut och fiskade?
Svar på tråden Vad har du på dig nu?