Inlägg från: nevadita |Visa alla inlägg
  • nevadita

Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009

kajsamupp skrev 2010-04-29 21:30:40 följande:
    Här kommer en bild på första smakportionen
    men oj vad glad hon ser ut!

Turbo:
    f'låt, fattade inte att det var lång väg kvar {#lang_emotions_undecided} 
    men vad skönt att ni kommit en bit iallafall! Kram!

....ösregnar... mysigt
    men måste försöka ta mig ner till guldaffären idag och hämta Lavas graverade dopgåvor.... hm, hur ska det gå till??

har fått tid till sjukgymnast på måndag! men till en kille hu.

KRAM på er, var försiktiga om ni hamnar vid eldar ikväll
    ..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • nevadita
    Turbomamma skrev 2010-04-30 11:57:07 följande:
     Sen brukar jag tänka att jag ändå visat musen för hur många gyndoktorer som helst...
    haha jo tänkte inte på det

kram!
  • nevadita
    megamuppen:
    blä att du har en krämpa men inte kunde du vara så perfekt hhihihi

Jag är skitslarvig med knipandet... men jag har fortfarande nån skum flytning så jag har trosskydd jämt... alltså blir jag ännu latare {#lang_emotions_innocent} 
    Kanske skulle skärpa sig

kram
  • nevadita
    kajsamupp skrev 2010-04-30 20:56:24 följande:
    Nevadita: Långt ifrån perfekt, jag lover dig Jag hade också flytning väldigt länge, typ i 3 månader i alla fall, sen försvann den. Kanske skulle man ha gått på sån där efterkontroll ändå.. Har du gjort det?Kram
    jo jag gick.
    men det var redan efter 8 v.
    de kunde haft en till, efter typ 6 mån....

frukost nu!

kram
  • nevadita
    kajsamupp skrev 2010-05-02 22:15:56 följande:
    Hoppas alla haft en skön helg!Igår började Kajsa krypa Nja, jag kanske överdriver lite grand, men hon började i alla fall förflytta sig i krypställning. Nja, ok då, magen släpar fortfarande i golvet. Men hon rör sig i alla fall, tyvärr inte framåt utan bakåt
    Ställ nåt otroligt spännande långt framför henne så lär hon sig nog ta sig framåt
    men va kul att det börjar röra på sig

Ego:
    var hos sjukgymnasten idag, hjälp vad jag har ont i ryggen nu, men känns bra att börja försöka få ordning på kroppen....
    han var lite skum, dock.
    Fick två övningar som jag nog klarar av - ska försöka med dem i en vecka nu till att börja med.

ha det fint!

KRam!
  • nevadita

..har iaf sjuk träningsvärk idag av det lilla jag gjorde hos sjukgymnasten så nån nytta måste det ju göra

Ammiz:
    att lyfta bebis på raka armar törs inte jag alls  

vad gäller att bära har jag nån förhoppning om att man vänjer kroppen efter hand som bebis växer...

önskar er en strålande dag!

Kram på er allihop!

• nevadita

kram på er

hinner inte med just nu men tänker på er

• nevadita

hinner inte med riktigt just nu men måste ju tala om att....

....tand nr två är här

Ammiz:
    jag talade med en sköterska ang tänderna, hon sa att man kan börja borsta lite försiktigt men utan tandkräm o bara en gång om dagen.

KRAAAAAAAAAAAAAM till alla {#lang_emotions_heart}

• nevadita
    Ammiz:
    haha, jo det är ju alltid olika bud
    jag väntar nog lite med tandborsten, så länge det bara serveras mjölk så är jag inte så orolig faktiskt - dessutom gnager hon ju flitigt på sina bitsaker - så några beläggningar hinner det knappast bli
    Ammiz skrev 2010-05-07 14:48:39 följande:
     jag insåg vilket ansvar det är vi har. Ansvaret att lära henne att klara sig bra därute med allt var det innebär. Rusta henne att hantera när livet är jobbigt som det ju är ibland för alla människor (men å, vill att min älskade lilla bebis ska ha det bäst, jämt, skulle vilja skydda henne mot allt jobbigt alltid).  
    usch ja
    Jag kämpar för att försöka bara ta en dag i taget och inte tänka så långt fram med alla oroliga tankar det genererar... *kram*
Svar på tråden Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009