ÖnskanS skrev 2010-09-18 10:41:32 följande:
Oj, en "gå-bebis" i tråden? Eller vad?! Spännande! Här har lillan börjat hasa lite på rumpan iaf, kan typ ta sig en meter innan hon lessnar iaf =) Går bra om man håller henne i en hand också, men vågar inte släppa taget.
Började jobba nu i veckan därför jag är ganska frånvarande här, svårt att få tiden att räcka till numera =) Jobbar bara 50% men ändå...
hur känns det att jobba?
Lava går längs med saker
Håller sig i soffbordet och går runt det rätt snabbt
Men man får inte hålla henne i händerna och gå med henne. "kan själv" ni vet. Så det dröjer nog innan hon är på fritt fält.
Nu klappar hon händerna så fort man säger klappa, jag sa åt henne att hon skulle klappa fint (hon drog mig i håret), då släppte hon o började klappa
...var på BVC i torsdags på 9-månadersdagen, 10485 gram och 73,5 cm. Följer sin kurva perfekt
Förkylningen är envis o håller i sig, hon har svårt att sova på natten för det täpps igen och hostas men dagtid är hon busig o pigg.
så, nu har jag snart förbrukat förmiddagens egentid
Maken tog Lava o körde till BRIO, de skulle se om det fanns lära-gå-vagnar hemma...sen skulle de väl till hans föräldrar. Jag måste ta mig ut ur huset!!!
Tänkte se om jag kan finna kläder till ett bröllop vi ska på i oktober....
Massa kramar till er allihopa, ha en trevlig helg