Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009
Imponerade på mig själv med att minnas att det startat en ny tråd... japp, där ligger min nivå nu. Glömde ett möte på jobbet i fredags trots att vi pratade om det 20 minuter innan på lunchen... Så hemskt trötta båda två just nu, svampen på S bröst verkar vara tillbaks, bebis som ammar massor på nätterna, som vaknar fem, bebis som så lätt blir frustrerad och missnöjd och fru som får så vansinnigt dåligt samvete av att hon blir irriterad och inte vill vara ensam med Agnes igen på måndag (hon borde bara vara tacksam och lycklig tycker hon som hon trodde att hon skulle). Tjafsar om onödiga saker. Fick svar från den tidskrift jag skickat in senaste manuskriptet till om att den är "considered for publication if major revisions are done according to reviewers comments..." orkade inte ens förstå deras kommentarer.
Men även om jag nu känner mig nära att bryta ihop och bara gråta, så har helgen varit en bra helg. Idag har vi varit och babysimmat och det var lika mysigt som vanligt. Jätteroligt, tycker Agnes, och hon blev inte ens rädd av dyken som hon gjorde för första gången idag. Fina bebis.