Tygblöjetråden 24
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Titinea
Har du haft några problem med att knapparna lossnar från blöjorna. Alltså de du sattit dit själv med tången.
Har problem med att det lossnar, inte massor, men säkert ett par, tre st i månaden iaf. Vet inte om jag sätter dit dom lite fel, eller om syrran sliter upp dom för mkt. Eller om det är nåt annat. Dom går inte sönder eller så, utan hattpinnen sitter för dåligt i själva knappdelen tror jag.
Så, nu har jag sytt en till pocket till syrrans stumpa, inte för att hon behöver fler egentligen
men för att det är kul och för att jag ville testa en sidknäppt variant, som tydligen ska gå att använda som dra-uppis. Hon HATAR att ligga ner på skötbordet just nu.
Fast jag måste säga att jag tycker alla mönster är SÅ korta, jag vet inte om det är vi som är nojjiga i onödan, men dom känns som att dom riskerar att läcka baktill....
Mönstret är från the nappy network, wee wekas side snap, size S/M, upp till 12 kg, och det finns bilder i mönstret på 1.5 åringar på 12 kg som kan ha dom utan problem, så jag oroar mig nog i onödan med tanke på att hon är 1 år och 1 mån (10 månader korr) och bara är 70 lång och väger dryga 7 kg
Aja, återstår imorgon att se om den passar.