Inlägg från: grynet80 |Visa alla inlägg
  • grynet80

Tygblöjetråden 24

I dag har jag börjat med vikisar!
    Lilla räkan är 8 veckor nu, men shit vad det blev bulligt och bodyn räckte knappt till.. så tog jag en blöjbyxa utanpå för att det skulle sitta bättre.
    Det blev den här vikningen; http://www.tygisar.se/tygblojor.php?artikel=27 .

Är bara så stolt över att jag äntligen provat, vet inte varför det har tagit emot.. Funderar ang tvätten, hade tänkt tvätta dem med hennes övriga kläder & handdukar i 60grader men då har jag mer än en tsk tvättmedel... Täpper det blöjorna fastän jag kör en hel maskin?

• grynet80

Jag kommer antagligen inte använda alla tygblöjor/ullbyxor/blöjbyxor jag köpt, tyvärr. Är nog för bekväm..
    Nu funderar jag på att sälja dem. Var tror ni det är bäst? Jag köpte mycket på tradera men hur är det, får man sälja begangande tygblöjor där? Undra om det är värt att lägga ut dem på blocket?

• grynet80

Tack för tipsen Titinea och ekorrfamiljen! Lägger man ut till fast pris på sjalbarn eller hur fungerar det?

• grynet80
    SaltNapp skrev 2010-06-29 20:40:09 följande:
    är det bara jag som inte förstår.. VART på sjalbarn sidan är annonserna?
    Jag hittar fortfarande inte, hjälp .
  • grynet80
    Ronjas mamma skrev 2010-06-30 19:25:41 följande:
    Grynet har du några bg AIO org?
    Är på jakt efter lite fler efter att jag solde våra I:V som tjejerna växt ur eller dvs som minsta tjejen växt ur...
    Jag har en del rutvävda vikisar, ulrike. Sedan några mer rektangulära vikisar.
    En fuzzi bunz medium med microflecce inlägg sen mindre imse vimse..
Svar på tråden Tygblöjetråden 24