Inlägg från: JuliaIsabella |Visa alla inlägg
  • JuliaIsabella

Småttingar med Knapp -Välkommen alla föräldrar, gamla som nya!

Hejsan vet ej var jag ska vända mig, men min son äter nästan inget och är i dag 2 år och lite mer när fick era barn knapp? och varför? hur länge ska man vänta?
    så frusterad bara!! 

• JuliaIsabella

Ok han äter välling och gröt det är väl dock det ända!!! känns så hopplöst!! bara i dag är det tungt!

• JuliaIsabella

Min grabb är lite över 3 år och har down syndrom kan ej prata men han hatar mat spyr inte bara om han får i sig mat men han är inte undernärd eller så han äter ju massor av välling och barngröt!! men just i dag skulle jag kunna gräva ner mig har börjat med någe form av mat terapi!!!

• JuliaIsabella

Tack jag förstår självklart vill jag inte att han ska få knapp men surt känns det just nu har kontakt med läkare och dietist mm

• JuliaIsabella
    Amelie av Paris skrev 2011-04-06 19:17:00 följande:
    Tror att du ska kämpa på med maten. Det blir svårare att upprätthålla förmågan att äta om de har knapp. Min lilla har en sjukdom som gör att hon måste få mat varannan timme. Hon har aldrig fått känna hunger då hon alltid blivit matad så ofta i sond och knapp. Hon ska opereras nu i maj och då kanske hon kan börja äta. Idag har hon för första gången gapat stort och bitit av stora bitar av både majskrokar och äpple (som hon förstås spottar ut). Dessutom har hon fått ett par kindtänder!
    Låter fantastiskt för er vad kul!!
    Ja vi kämpar på för fullt men just nu känns det bara så mörkt hoppas att det känns bättre i morgon!!
    kram till er alla! 
Svar på tråden Småttingar med Knapp -Välkommen alla föräldrar, gamla som nya!