• AnnaMamma

Vill ha nya bloggar att läsa!!

Hej.

Jag vill ha nya bloggar att läsa.
    Så tipsa din favoritblogg eller skicka länken till din egen blogg :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 11:50
    glömde att skriva det,
    kakpaketet.blogg.se är min blogg :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-19 14:25
    Lägg inte in samma bloggadress flera gånger, för jag kollar ändå första gången du lägger in den :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 19:28
    Tack ni som lägger in länkar till eran blogg eller någon annans. Men ni som lägger in eran egen länk adress efter varje uppdatering på bloggen är jag tacksam att ni slutar med det. Jag var in första gången ni skrev och när jag går in igen och ser att det är samma adress som tidigare så ignorerar jag det ist.

• Svar på tråden Vill ha nya bloggar att läsa!!
  • Hon den an0nyma sn0karen

Min blogg handlar om mig och mitt mamma liv till en snart sexåriga son. Själv är jag fyllda 26 år fyllda i år. Jag läser till lärare och beter mig inte alls som andra mammor, vilket folk säger till mig i verkliga livet. Jag är ingen förälder som snackar barn hela tiden och jag skriver om sonen ibland men mest är det mina tankar om livet som är viktiga. Är väldigt skämtsam men ändå ärlig. Ogillar det som är normalt och strävar inte efter att bli normal heller.
    En blogg om mig helt enkelt. Man lär förstå att jag driver med samhället en del när jag skriver, jag är seriös också men det märks när jag skämtar.

www.saramadeleine.se

• Sara och Henrik

sarajohanna.blogg.se

Jag skriver om det som faller mig in för den dagen.
    Lite bilder, skriver om mig och min familj, tankar/funderingar. Ja en vanlig blogg helt enkelt

• made83
    En personlig blogg om mitt liv!!

Dagens inlägg handlar om:

Vad jag är

Barntänkande
    Ska man skaffa barn när bara en har jobb? Ska man ta chansen när det kan vara den sista eller man har svårt att bli gravid? Ska man offra sin största lycka för att man inte har jobb?

maddeinpalivet.blogg.se
Svar på tråden Vill ha nya bloggar att läsa!!