Inlägg från: Schamponären |Visa alla inlägg
  • Schamponären

Bästa städfirman i Göteborg?

Jag är gravid med barn nr 3 och har alla krämpor man kan tänka sig och mannen har diskbråck - vi behöver hjälp innan huset gror igen helt. Vi har beslutat oss för att vi är tvungna att betala för städhjälp. Åtminstone en liten tid framöver (sedan tar väl pengarna slut...).

Har du själv eller någon du känner städhjälp (obs. bara vit städhjälp är av intresse!) som du kan rekommendera eller varna för?

• Svar på tråden Bästa städfirman i Göteborg?
  • Schamponären

Ingen? Kan väl tillägga att vi inte har några släktingar i närheten som har möjlighet att hjälpa oss. Annars hade det såklart varit ett bra alternativ.

• Schamponären

Vad de pratar för språk är inte så noga tycker jag utan de ska göra ett bra jobb och man ska känna sig trygg med dem. Ska slå dem en signal.

Mother of 2 skrev 2010-03-09 11:24:55 följande:
    Jag kan starkt rekommendera Agnes Städ, de har bästa priset i göteborg och gör ett bra jobb. Samt att de kommer 3 stycken varje gång så städningen är snabbt avklarad. Tror att de tar 240 kr/timme innan rotavdrag så då blir det 120 kr per timme fter rotavdraget. De har städat hos oss nu ett tag och även hos våra grannar. Enda kruxet är väl att de inte pratar svenska så man får prata engelska med dem men det är ok tycker jag! Deras adress är agnesstad.se
    Har någon hört något om Homework?
Svar på tråden Bästa städfirman i Göteborg?