• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Aint Your Fairytale
    spöke skrev 2010-05-21 14:21:41 följande:
    Trivs du bra på nya jobbet AYF?jag har haft en tuff förmiddag på jobbet, puh!vad har du?
    Jo tack det har varit bra än så länge.

Jag har varit och lagat ett hål och puckobruden som kollade mina tänder nyligen hade markerat en gammal lagning som hål, men det var alltså bara ett hål att laga. Hur smart är det liksom att inte göra sitt jobb! {#lang_emotions_undecided}

Vad har du?
  • Bluemint

Godis är gott!

Jag har köpt hem äpplen istället för godis och börjar ångra mitt beslut =)

Vad har du?

• Aint Your Fairytale
    Bluemint skrev 2010-05-21 17:49:04 följande:
    Godis är gott!Jag har köpt hem äpplen istället för godis och börjar ångra mitt beslut =)Vad har du?
    Ja, men inte bra att äta en massa godis, haha.

Jag känner igen det där. Man försöker var nyttig och köper något annat än godis, och sedan när man kommit hem från affären så önskar man att man köpt godis. {#lang_emotions_tongue_out}

Jag har haft i mina linser i ögonen i 11h, måste ta ut dem nu då de är jobbiga.

Vad har du?
  • spöke

jag har precis kommit hem från jobbet och tagit en dusch

vad har du?
  • Bluemint

Jag har letat efter nån bra 30-årspresent till min sambo. Går sådär.

Vad har du?

• lalasmama

Jag har haft en trevlig dag i Skövde, träffat en vän, lunchat & shoppat!

Vad har du?

♥ familjen = kärlek ♥
  • OsminkadSanning

jag har testat nya ugnsbakade chipsen (de blå) saknade lite bräna chips och formen var konstig. Men smaken var som vanliga sour creme

vad har du?

• Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-05-21 20:49:35 följande:
    jag har testat nya ugnsbakade chipsen (de blå) saknade lite bräna chips och formen var konstig. Men smaken var som vanliga sour creme vad har du?
    Jag såg på reklam igår att de där chipsen kommit, finns det bara 2 smaker? Jag tycker det är jättedumt att BÅDA är med sour creme, jag som inte tål.

Jag har vaknat redan kl. 7 imorse, drygt.

Vad har du?
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6