Inlägg från: Kvinna1989 |Visa alla inlägg
  • Kvinna1989

Vad har du? tråd nr 6

Jag har hämtat ut paket som släktingar har skickat till min dotter, julklappar.

Vad har du?

Nandez: Både ja och nej, ingen smärta vilker är skönt. Men lätt illanående och knappt matlust, jätte kosntigt.

• Kvinna1989

Jag har pumpat bröstmjölk nyss.

Vad har du?

Nandez och blondtjej: Va jätte nära på att ringa, men ändrade i sista sekunden typ.. Måste kanske ringa senast imorrn om jag fortfarande har dålig matlust, mest med tanke på ammningen tänker jag.

• Kvinna1989

Jag har inte färgat håret på 1 år.

Vad har du?

Nadez och Blondtjej: Jag ringer imorrn om de inte blir bättre över natten, mest för min dotters skull :)

• Kvinna1989

Jag har glömmt att tömma tvättmaskinen som jag satte på i morsse kom jag på nu..

Vad har du?

Nandez: :)

• Kvinna1989

Jag har en bebis som sover nu och har sovit några timmar, antagligen trött av allt gråt.

Vad har du?

• Kvinna1989

Jag har -3 grader ute nu.

Vad har du?

Nandez: Ja verkligen. :/ Jag trodde det var slut på de nu eftersom det inte varit något på 1 vecka. Så snabbt de ändras, på förmiddagen var hon hur glad som hellst sen plötsligt alltså helt plötsligt började stört gråt lite över 3 timmar i rad. Nu har hon sovit flera timmar och sover fortfarande.

• Kvinna1989

Jag har raggsockor på mig nu.

Vad har du?

Nandez: Minns du när det gick över? Och om det gick över helt bara "sådär" eller blev det mer sällan innan det gick över helt?

Vi har annars haft ganska bra vecka, hon verkar inte gilla fredagar för det var samma förra veckan haha :)

• Kvinna1989

Jag har en dotter och sambo som sover just nu haha :)

Vad har du?

Nandez: Hon har sovit i 6 timmar nu, måste ta på krafterna att skrika så, stackarn.

Jag har konstigt nog många som sagt "men lägg henne i vagnen så blir hon tyst garanterat" men nej, aboslut inte. När kolik gråten är igång blir det hundra gånger värre om jag lägger ifrån mig henne.

• Kvinna1989

Jag har en brant backe till våran parkering som är jättehal och däcken spinner lätt på vintern.

Vad har du?

Blondtjej: Tack för omtanken :) hoppas hon vaknar glad.

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6