Vad har du? tråd nr 6
Jag har slagit i tån! AJ SOM F*N sa jag då!
vadh ar du?
jag har blitt förkyld
vad har du?
precis insett att det kommer bli en lååååång natt! *suck* att man ska ställa om klockan då måste man ju sova när det är ljust :(
vad har du?
(hata att man inte kan citera!)
Yn84: Japp det måste jag vilket innebär att jag måste börja använda min rullgardin :( men idag är det extra jobbigt för nu är man inte van och så är det en timme fel vilket gö att jag kommer vara pigg en timme extra
jag har problem med citeringsfuntionen!
vad har du?
Jag arg på dig lalasmama! fan det händer inte ett skit när jag klickar på den *gah*
Jag har förbannat 5:an för att det inte var nån gossip girl idag
vad har du?
sovmärken från kuddeen och du?
jag har så jäkla ont så jag inte vet var jag ska ta vägen, tar därför tillfället i akt och skriver av mig lite (sluta läs om du inte bryr dig ) Har haft ont i skallbasen nu ett antal dagar, illamåendet går i vågor och värken liksom strålar upp i huvudet och ner över käkarna. Ligger i sängen och sover (idag 3 timmar) med kall handduk över huvudet, knaprar diclofenak och ibumetin men ingenting hjälper (känns liksom som om huvudet ska ramla av). Nu ger jag upp och går och lägger mig igen hoppas på att jag mår prima imorgon men gör jag det inte kanske jag bör kolla upp det :/
.. Hoppas att ni andra mår mycket bättre än vad jag gör!
vad har du?