Vad har du? tråd nr 6
Jag har inte heller borstat håret idag.
Vad har du?
Jag har inte heller borstat håret idag.
Vad har du?
Jag har +2 grader ute med regn.
Vad har du?
Jag har varit trött idag.
Vad har du?
Jag har nyss tagit en lång och avkopplande dusch (man uppskattar verkligen sånna tillfällen med en liten bebis har jag märkt :D )
Vad har du?
Jag har sett första snön idag för kommande vinter.
Vad har du?
Jag har varit på VC akuten idag efter en hemsk natt, verkar som min bebis har kolik :(
Vad har du?
Jag har nyss ätit.
Vad har du?
@Nandez: Blev bättre egentligen vid 8-9 tiden på morgonen och har varit det på dagen. Konstigt att en bebis kan le på mycket på dagen och gråta jätte lite, men på natten värsta skriket någonsin och inget hjälper. Trodde hon var allvarligt sjuk pga skriket inatt, men är tydligen "bara" kolik och ont/gaser i magen, stackars liten.
Jag har ganska kallt inomhus just nu.
Vad har du?
@Nandez: Ja de är jobbigt, man känner sig så hjälplös. :(
Var det något som hjälpte lite för din dotter? Har märkt att min dotter blir lite lugnare om man lägger henne på magen på mitt bröst/mage, men de är svårt ibland när hon sprattlar/sparkar så mycket när skriket är igång.
På dagarna är hon som en "dröm bebis" så enkel och gråter knappt något alls.
@Blondtjej: Hoppas verkligen jag med, jobbigt när det ser ut som om hon verkligen lider när hon skriker. :/
Jag har precis satt mig i soffan med en kopp te.
Vad har du?
@Nandez: Verkar som de att inget egentligen hjälper.. Läste att någon tipsar om att ge ersättning på natten till kolikbarn(?). Att de ska hjälpa, men jag förstår inte hur de kan hjälpa, men allt är ju nytt för mig så.
Jag har också en bra serie på tv:n medans min sambo matar dottern.
Vad har du?
@Nandez: Ja asså, man förlorar ju inget på att testa :) .