Vad har du? tråd nr 6
Jag har spännande dagar framför mig.
Vad har du?
Nandez: Tack :) :) Längtar verkligen så att de inte går att beskriva med ord.
Jag har spännande dagar framför mig.
Vad har du?
Nandez: Tack :) :) Längtar verkligen så att de inte går att beskriva med ord.
Jag har också ganska segt FL, gillar inte uppdateringen och kan inte se några bilder eller smileys.
Vad har du?
Jag har ett familjerum på sjukhuset med gröna väggar, pigg färg!
Vad har du?
Blondtjej: Ja, verkar så även om de går sakta :) Hoppas hoppas.
Jag har ätit väldigt regelbundet nu under 2 dagar, känns som de kommer mat hela tiden på sjulhuset :)
Vad har du?
Blondtjej: Tack för dina ord, peppar mig faktiskt! :) Känner mig lite som ett barn som längtar efter julafton och att de känns som en evighet haha :)
Jag har sköna men ganska fula kläder på mig nu.
Vad har du?
Nandez: Jag blev tårögd när jag tänkte på det, är känslig nu :')
Blondtjej: Okej, tack för du delar med dig :) 3 dygn låter ok även om de känns som en evighet. Har hört och läst så mycket olika (skräck historier) om igångsättning. Vissa får ju till å med i gång de efter några timmar, vissa dagar, vissa inte alls..
Jag har nån hemskt dålig action film på tv:n.
Vad har du?
Jag har svårt att hitta en bekväm ställning att sova i, är sjukt trött.
Vad har du?
Jag har haft jätte ont idag.
Vad har du?
Blondtjej och Nandez: Fick värkar som höll i sig heeeela tiden tidigt på kvällen idag (biverkning av igångaättnings medicinen tydligen) det gjorde så ont att jag inte ens kunde ligga ner, de va hemskt. Fick tillslut ordentlig smärtatillande , tack gode gud. Hade värkar regelbubdet osv, såg bra ut. Men är bara öppen 1,5 cm (0,5 cm mer än igår) haha , ska man skratta eller gråta... Dag 4 imorgon då :)
Jag har spelat kort med min sambo idag på sjukhuset.
Vad har du?
Nandez: Hoppas verkligen! :') <3 Förlossningsläkaren tycker det ser lovande ut och sa att jag kommer ha bebis i famnen senast nu under helgen, barnmorskan är dock inte lika övertygad, så vet inte vem som har "rätt" .. Man vet ju aldrig. Viktigast är ju att bebis mår bra. Har öppnat mig väldigt lite tycker jag dock..
Jag har ätit riktigt god kvällsmat idag.
Vad har du?
Nandez: Hoppas verkligen! :) Tror jag börjar få värkar igen, får se om dom går över eller om jag måste ringa på klockan...