Vad har du? tråd nr 6
Jag har också ett hår som är i DESPERAT behov av klippning och färgning. Har inte klippt mig på nästan 1½ år så det är slitet och utväxt i en skitful frisyr. Färgning undviker jag helst tills bebis är född!
Vad har du?
Jag har också ett hår som är i DESPERAT behov av klippning och färgning. Har inte klippt mig på nästan 1½ år så det är slitet och utväxt i en skitful frisyr. Färgning undviker jag helst tills bebis är född!
Vad har du?
Jag har vaknat idag med massa värk i livmodern som stark mensvärk. Har fortf lite ont!
Vad har du?
Jag har gått förbi kexchoklad i affären idag och som vanligt blivit ledsen i ögat att jag inte kan äta såna.
Vad har du?
Jag har varit på Förlossningen inatt/imorse då min onda värk aldrig gick över. Efter kontroll såg allt bra ut och ingen bebis på G ut som tur är. Har bara UVI, så nu kan jag pusta ut lite och äta antibiotikan jag hämtat ut.
Vad har du?
Jag har nyss ätit en smörgås och testat Scans nya leverpastej i skivor. Har iaf aldrig sett dem förr.
Vad har du?
jaha de funkade visst utan alt oxå
Trycker du på ALT så får du ju tecknet som ser ut som ett upp-och-nervänt-v. Hehe.