Vad har du? tråd nr 6
Jag har gått ner flera kg sista veckorna eftersom jag haft svårt att äta ordentligt.
Vad har du?
Jag har gått ner flera kg sista veckorna eftersom jag haft svårt att äta ordentligt.
Vad har du?
Jag har bestämt mig för att åka till mina föräldrar i Västerås trots att jag mår dåligt och fira midsommar med dem i deras sommarstuga utanför Tillberga utanför Västerås.
Vad har du?
Jag har varit hemfrån sedan i fredags tidig e.m. Får se när jag åker hem.
Vad har du?
*hemifrån
Jag har funderingar på om det är fel igen på FL, eller om de har en ny design i trådarna?!
Gillar INTE, om det ska vara så!
Vad har du?
Jag har något underbart att berätta för alla... Är GRAVID... äntligen efter flera års försök.
Vad har du?
Tack så mycket... Jag hoppas bara det vänder snart med illamåendet och jag kan äta normalt igen. Nu kämpar jag varje dag med att ens få i mig tillräckligt.
Jag har sådan längtan efter regn och svalare väder. Runt 20-22 i skuggan räcker.
Vad har du?
Tack.
Tack tack.
Tyvärr har jag mått väldigt dåligt i 2 månader, konstant illamående. Från morgon till kväll, ibland spyr jag också. Svårt att få i mig mat vissa dagar, har gått ner 4kg i vikt. Hoppas det vänder snart, det är påfrestande både fysiskt och psykiskt.
Glömde skriva till lalasmama att jag är i v.12 vad jag tror.
Jag har en längtan till mitten av augusti när vi ska på första ultraljudet.
Vad har du?
Jag har också ont i huvudet... Dumma värme.
Vad har du?