• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Mamaobabba
    OsminkadSanning skrev 2010-06-29 23:17:18 följande:
    hmm okej, jag hade uppgift att läsa flyga drake en gång. Det gick inte alls. Låser mig när jag blir tvingad, jag måste kunna gå in i världen när jag vill och lämna den när jag är klar... Kom precis på att jag lånat mons kallentofts böcker på bibblan för ca en vecka sedan. Är jag förvirrad?! JA!
    Hehe, ja liiite förvirrad kanske!
    Hoppas du gillar dem!
    Själv ska jag ge mig på Lars Keplers Hypnotisören nu!
  • Yn84

Jag gillar varken Kepler eller Kallentoft, annars gillar jag deckare, men just de är sådär tycker jag..

Jag har en ny ljudbok, "Lilla stjärna" av John Ajvide Lindqvist (författare som jag varmt rekomenderar!)

Vad har du?

• OsminkadSanning
    Yn84 skrev 2010-06-29 23:26:41 följande:
    Jag gillar varken Kepler eller Kallentoft, annars gillar jag deckare, men just de är sådär tycker jag..

Jag har en ny ljudbok, "Lilla stjärna" av John Ajvide Lindqvist (författare som jag varmt rekomenderar!)

Vad har du?
    Jag har nog aldrig kommit igenom en deckare :S
  • Mamaobabba
    Yn84 skrev 2010-06-29 23:26:41 följande:

Vad har du?
    Jag har inte läst Kepler förut men, de jag känner har rekommenderat den hör boken, så nu ger vi det ett försök!
    Ajvide gillas skarpt!

Jag har gjort mig klar för att gå till sängs

Vad har du?
  • OsminkadSanning
    Mamaobabba skrev 2010-06-29 23:30:44 följande:
    Jag har inte läst Kepler förut men, de jag känner har rekommenderat den hör boken, så nu ger vi det ett försök!
    Ajvide gillas skarpt!

Jag har gjort mig klar för att gå till sängs

Vad har du?
    Okej, jag blir jämt sugen på framsidan på böckerna. Så när jag skulle köpa present till mormor blev de kallentoft Nog för att man inte ska döma böken efter utseendet, men framsidan är ju halva grejen?
  • Mamaobabba
    OsminkadSanning skrev 2010-06-29 23:33:15 följande:
    Okej, jag blir jämt sugen på framsidan på böckerna. Så när jag skulle köpa present till mormor blev de kallentoft Nog för att man inte ska döma böken efter utseendet, men framsidan är ju halva grejen?
    "Don't judge a book by it's cover" är ett väldigt bra uttryck.. Tycker man kan hitta skatter om man inte fastnar på fodralet..
    Men, det är klart att utseende säljer! Så är det ju med allt, eller?
  • Blitz

Jag gillar harry potter Tungan ute

O jag har INTE fött barn ännu iaf.

Vad har du?

• Blitz

Jag har legat i sängen hela dagen så du vet var jag finns mama Tungan ute

Vad har du?

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6