• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-05-26 19:19:25 följande:
    Jupp högsta I´m happy!jag har en fråga, kan man vara allergisk mot färsk ananas men inte konserverad?vad har du?
    Inget förvånar mig, hehe. Jag tål tex färska tomater mycket sämre än tomater i mat. Prova att googla, se om du hittar någon info.

Jag har en maskin tvätt att hänga snart.

Vad har du?
  • OsminkadSanning
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-26 20:23:09 följande:
    Jag har på Spotify och det blev precis "Stad i ljus" med Tommy Körberg. ÄLSKAR den låten. Vad har du?
    Ska testa att googla sen. men du "spotta" lady antebellum! Även sandie thom (stavas) nya platta är grym!
  • Aint Your Fairytale
    OsminkadSanning skrev 2010-05-26 20:28:29 följande:
    Ska testa att googla sen. men du "spotta" lady antebellum! Även sandie thom (stavas) nya platta är grym!
    Ah, har Sandie Thom ett nytt album, det ska jag kolla upp. Lady Antelbellum vet jag inte vem det är, hehe.
  • Yn84
    Aint Your Fairytale skrev 2010-05-26 19:04:26 följande:
    Ja jag tycker det. För det finns säkert de som inte har någon respekt utan bara struntar i att någon är riktigt rädd. Och så ska det absolut inte vara. Jag har 2 maskiner tvätt igång nere i tvättstugan. Vad har du?
    Är du även rädd för att ta stick i fingret? För det är det man gör de allra flesta gångerna. Har bara lämnat blod genom armvecket en gång hitills...

Grattis till betyget OS. Sommarlov nu?

Jag har tränat idag{#lang_emotions_laughing}

Vad har du?
  • Aint Your Fairytale
    Yn84 skrev 2010-05-26 22:06:56 följande:
    Är du även rädd för att ta stick i fingret? För det är det man gör de allra flesta gångerna. Har bara lämnat blod genom armvecket en gång hitills...Grattis till betyget OS. Sommarlov nu?Jag har tränat idagVad har du?
    Det är värst. {#lang_emotions_cry} Har tagit miljoner stick-i-fingret som liten, så det hatar jag.

Jag har en massa tvätt att hämta upp nu från tvättstugan.

Vad har du?
  • Yn84

Oj, då är det värre...

Jag har haft en bra föreläsning idag!

Vad har du?

• VirrigaVerna

Jag har jobbat hårt idag

Vad har du?

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6