Sytråden spinner vidare - lila tråd
Det verkar bara finnas bomullstyg med Hello Kitty på Fabric Fairy också, inget trikå om jag fattat det rätt?
Det verkar bara finnas bomullstyg med Hello Kitty på Fabric Fairy också, inget trikå om jag fattat det rätt?
Cotton Knit Fabric, vad är det för material?
En yard är 0,9144 m. Jag har för mig att FabricFairy räknar i hela yards. Det där tyget har jag hemma.
Camilla: Tack för tipset! Ett sådant på bakfickan kanske kan få honom att vilja använda muddjeans och inte bara mysbyxor!
Nu ringde precis brevbäraren på med ett stort färgglatt JNY paket. Vilken service! Och ännu en gång blir man förvånad över hur fruktansvärt underbara tygerna från JNY är. Hon hade kunnat dubbla sitt pris och ännu hålla kvar mig som kund, det är ett som är säkert!
Jag fattar inte hur min lokala sybutik går runt över huvud taget.
Jag var inne i fredags och ville köpa vanliga tryckknappar. 10 pack. 86 spänn!!!
Rundresår, typ som Bibbi säljer för 6,50 metern tog de 13.50 kr metern för och runda snörstopp som jag precis köpte av Bibbi för 4 kr styck tog de 9-10 kr för. Stycket!
Stjärn och prickvelouren som finns överallt, 200 spänn metern, vanlig vit fleece 150 kr metern.
Helt sanslöst!
Just det ja, en tvillingnål får man ge 70 spänn för!