Zabw skrev 2010-04-06 13:58:37 följande:
Måste bara höra med er alla som syr. Jag antar att många av er betsäller tyger bland annat från
www.mjukatyger.se . Jag har beställt tyger därifrån tre gånger varav de första två gångerna gick bra. Nu skulle jag beställa en tredje gång. Det gjorde jag 19 februari. 23 februari kom betalningen in. 1 mars står det att tygerna är skickade. Då det aldrig kom några tyger mailade jag till mjukatyger och det visade sig att schenker slarvat bort adresslappen och att paketet till slut kommit tillbaka till mjukatyger men att dom inte kunde lokalisera vem dessa hörde till. När jag hörde av mig skulle hon skicka tygerna igen sa hon, vilket var den 16 mars. Det kom inga tyger denna gång heller så jag mailade men hon hävdar att hon skickat dem men skulle kolla upp saken. Det har fortfarande inte kommit några tyger och nu när jag mailar till mjukatyger får jag inget svar längre, har försökt att maila flera dagar (hon skulle vara i butiken nu sa hon, inte vara iväg på något) Vad gör man??? Nu har jag skrivit att jag antingen vill ha kompensation för detta och tygerna snarast eller så vill jag ha pengarna tillbaka. Det är strax under 2000 kr som jag förskottsbetalat och jag har inte råd att lägga ut dom pengarna och sen inte få något. Jag syr på beställning och detta gör ju att jag får missnöjda kunder samt att jag inte kan sy det jag tänkt! =( Har nån annan varit med om samma sak och som sagt vad gör jag?? Jag får inte ens något svar när jag mailar längre... =(
Vad tråkigt att det krånglat så för dig! Konstigt att de inte svara på dina mail nu ens...!
Jag har bara beställt en eller två ggr därifrån men då funkade allt bra!