Sytråden spinner vidare - lila tråd
Jag har sorterat mina tyger efter först och främst material velour, jogging, frotté, fleece, stumma tyger, konstiga tyger typ tyll etc. Interlock och jersey har jag sedan sorterat i tyger med mönster, randigt samt enfärgat och där är de enfärgade tygerna sorterade i färghögar...Å så har jag en kista med mudd som jag borde rensa, och lite småsnuttar med tyg på några olika ställen. Allt som allt har jag en halvhög garderob, en fullhög garderob och en halv fullhög garderob till + en kista och några trådbackar med olika saker i syskåpen.
Jag är ganska bra på att hålla iordning så länge jag inte proppar fullt för då går det inte ha det sorterat då är det regeln "knöla så mycket som går på varje hylla" som gäller.
Jag har haft alla sorters tyger sorterat efter färg men när jag tar ett tyg ör jag bra på att bara lägga det överst i högen och således blir det inte så färgsorterat efter ett tag, men material är det sorterat efter i alla fall. Är nu glad om jag kan hålla "interlock"-gaderoben sorterad och fin.