mrs lundin skrev 2011-03-18 14:13:28 följande:
Det blev inget hemligt paket denna gången, köpte lite mer av reatygerna istället! Det är farligt med så mkt fina tyger, blir ju endel pengar iaf! Vill oxå ha det där pengaträdet!! Men kan aboslut tänka mig att prova det en annan gång, låter som man kan få mkt tyg för pengarna i paketen! Var väldigt sugen på ett klädpaket med, men vet inte om det är en kille eller tjej som gömmer sig i magen, och unisex fanns bara st 56 kvar, vill hellre köpa lite större så kanske det räcker längre...
Kom på en fråga till, ska klippa till ett kantband i trikå, och funderar på om jag måste se till att kanten som jag utgår från är helt rak? Eller funkar det iaf, så länge den har samma bredd hela vägen? Tycker flera av mina tyger blivit töjda och lite bubbliga längs kanten, vilket försvårar när man ska klippa till det. har tyvärr ingen skärmatta eller kniv, men iaf en bra skräddarsax
Jag köpte ett hemligt paket sist -köpte så mycket enfärgat att jag tyckte jag kunde unna mig ett hemligt paket. Enfärgat är ju inte på nöjeskontot
Jag är nöjd med det jag fick, men egentligen så tycker jag att det är smartare att lägga pengarna på det man vet att man vill ha. Fast det är ju lite spännande
Ja tänk om man hade en "no limit"